wow-banner
MMO

MMO

////////////
Переглянути трейлер

Характеристики

Жанр:
MMO
Платформи:
PC
PC
ios
IOS
Android
Android
mac
MAC
Технології:
world
Web
unreal
Unreal
unity
Unity
slider3
slider5
slider2
slider7
slider6
slider4
#

Опис

Дія гри відбувається в далекому майбутньому, через десятки тисяч років після виходу людства в космос, в галактиці, значно віддаленій від нашої

text_image6 #

Створюючи свого персонажа, гравець вибирає його фракцію, стать, расу, зовнішність. Кожен новий персонаж отримує в своє розпорядження слабкий корабель з базовим обладнанням на борту. Далі гравцеві надається можливість пройти навчальну програму, покликану познайомити його з особливостями управління, інтерфейсом і основними принципами ігрового світу.

  • З моменту створення персонажа гравець отримує повну свободу дій і тільки він сам визначає його подальший розвиток
  • Гравець може працювати в одному з адміністративно-військових підрозділів, продовжувати виконувати завдання, схожі на ті, що були на навчанні, відправлятися досліджувати космос і стати мисливцем за головами, вбивати піратів або стати піратом.
  • Також гравець може вибрати мирне існування і зайнятися наукою, виробництвом, видобутком ресурсів, торгівлею або дипломатією.

На момент виходу першої версії гри всі ігрові фракції знаходилися в стані холодної війни, що підтримує нестійке безстрокове перемир'я. Дії гравців відображаються на політичній карті населення і впливають на суверенітет кожної системи, за яку йшли бойові

text_image7
eugene bg
border texture
video border
# #

Етапи робіт title blur

Дії гри відбуваються в далекому майбутньому, через десятки тисяч років після виходу человечества в космосі, в галактиці, значно віддаленій від нашої
#
upiter

1. Передпродаж

Препродакшн – це процес підготовки до створення відеоігри. Етап препродакшну включає 3 підетапи: пошук ідеї, створення концепту та прототипування

Грамотно спланований препродакшн скорочує тривалість наступного етапу та економить бюджет. За рахунок чого? — Якщо враховано ризики, виявлено чинники успішності проекту, а економіка гри, унікальні фічі та механіка доведено до досконалості, глобальних правок під час продакшну буде менше.

case

2. Виробництво

Найбільш ресурсом витратний етап створення мобільної гри. Завдання - випустити повноцінну версію гри для внутрішнього перегляду продюсерами, закритого бета-тестування, техлончу або софт-лончу.

На цьому етапі створюється гра. Команда готує необхідний арт, анімує, налаштовує ігровий баланс, програмує та багато тестує. Результат продакшну — перша версія гри.

game

3. Бета-тестування

На етапі ЗБТ готову гру демонструють нову, обмежену за кількістю гравців аудиторію. Це допомагає знайти геймдизайнерські помилки, виявити проблеми та побачити загальну картину того, як гравці взаємодіють із фінальним продуктом.

cros

4. Реліз

На цьому етапі гру просувають у App Store та Google Play, розвивають ком'юніті і, якщо необхідно, розширюють сервіс техпідтримки, запускають маркетингові заходи, ведуть роботу над новим контентом. Продюсер і геймдизайнери проробляють статистичні дані, шукають шляхи покращення показників (наприклад, показники утримання гравців) і впроваджують нові фічі - настає період Live-Ops

Все подальше виробництво зводиться до покращення продукту, регулярних оновлень, наповнення гри новим контентом і можливостями, які стимулюватимуть геймерів грати частіше і довше.

Технології

У грі є базова фізика, включаючи моделювання тканин. Можна зробити так, щоб плащ на плечах героя не стирчав листом фанери, а красиво майорів на вітрі. Але не можна сказати, що вся краса доступна відразу з коробки: будь-яка фенечка починає працювати тільки після того, як її описують у відповідному скрипті і витрачають трохи часу на налагодження.

У будь-якому випадку Unity-розробнику доведеться серйозно заглибитися в програмування, так як в інтернеті достатньо навчальних матеріалів російською мовою.

notebook
#

Результат

В результаті створюється сторінка гри в ігровому магазині, про її якісне виконання та оформлення потрібно позаботитися в першу чергу. Щоб зібрати ком'юніти, бажано також зробити сторінки ігор в соціальних сетях. Нельзя публиковать по одному посту в місяць, т. к. в скорому часу їх ніхто вже не буде читати, навіть якщо в групі дуже багато підписників.

text_image8
#
#