Розробка ігор на Unity (C#)
Розробка ігор на Unity (C#) – один із ключових напрямів роботи компанії URANUS. Цей движок є визнаним світовим стандартом у створенні ігор для ПК, мобільних пристроїв та консолей завдяки своїй універсальності, кросплатформеності та широкому функціоналу.
Ми пропонуємо клієнтам професійний супровід на всіх етапах розробки на Unity. Наша команда об’єднує досвідчених розробників, художників і геймдизайнерів, що дозволяє реалізовувати конкурентоспроможні ігрові проєкти.
Завдяки технічній експертизі, глибокому розумінню ринку та багаторічному досвіду у геймдеві, компанія URANUS створює ігри на Unity та C#, реалізуючи проєкти різного масштабу й специфіки. Команда пропонує клієнтам гнучкі та ефективні IT-рішення, що відповідають актуальним вимогам індустрії розробки ігор і очікуванням цільових аудиторій.
Чому Unity настільки популярний у розробці ігор?
З моменту своєї появи на початку 2000-х Unity став одним із найпопулярніших і найбільш затребуваних движків у геймдеві. У 2024 році понад половина всіх продуктів в ігровій індустрії була створена саме на Unity. Основних причин такої популярності декілька:
Кросплатформеність
Unity дозволяє створювати ігри для понад 25 платформ, включно з Windows, macOS, iOS, Android, Xbox, PlayStation, WebGL, Nintendo Switch та іншими. Це дає змогу розробляти ігри для мобільних пристроїв, ПК, консолей, VR/AR-рішень і вебплатформ, а також тестувати продукт на цих середовищах під час розробки. Така універсальність відкриває широкі можливості для поширення продукту, розширення аудиторії та значно знижує витрати на портинг (адаптацію до інших платформ).
Інтуїтивний інтерфейс і швидкий результат
Завдяки візуальному редактору сцени працювати з об’єктами й інтерфейсом в Unity набагато простіше, що пришвидшує процес створення гри та її запуск. Велика кількість готових компонентів та систем мінімізує потребу у ручному програмуванні. Крім того, Unity Asset Store містить тисячі готових асетів, плагінів, моделей, скриптів і шаблонів – від інтерфейсів і графіки до ефектів частинок для 3D-ігор. Усе це регулярно оновлюється та підтримується.
Бібліотека з тисячами плагінів прискорює розробку й знижує її собівартість. Наприклад, дає змогу заощадити на створенні рівнів, моделей персонажів або шаблонів поведінки ШІ.
Гнучкість і масштабованість, підтримка скриптів на C#
Основна мова програмування для Unity – C#, тож движок дозволяє писати власні скрипти цією мовою, створювати кастомні системи, інструменти й модулі, інтегрувати сторонні бібліотеки та API. Така можливість – велика перевага, якщо клієнт зацікавлений у створенні кастомізованих рішень.
Unity дозволяє підвищити гнучкість, залученість та реіграбельність продукту, а також відбудуватися від конкурентів. Підтримка C# робить процес програмування на Unity більш масштабованим і керованим, знижує витрати на розробку. Модульна структура компонентів зменшує ризик появи багів та проблем з оптимізацією. Додатково підтримуються численні інструменти для створення візуальних ефектів і анімації, а також сучасні пайплайни рендерингу, що спрощує виробництво ігор.

Підтримка 2D та 3D технологій
Unity чудово підходить як для створення простих 2D-ігор (Sprite Editor, Tilemap, Physics 2D), так і для повноцінних 3D-проєктів, завдяки широкому набору інструментів для роботи з анімацією, фізикою, 3D-моделями та взаємодією з об’єктами.
Потужні графічні можливості Unity3D (включно з вбудованим фізичним движком PhysX від NVIDIA та системою анімації Mecanim) дають змогу створювати масштабні проєкти з високоякісною графікою. Комплекс інструментів для роботи з текстурами, освітленням, складною анімацією та фізикою забезпечує максимально реалістичний ігровий досвід.
Швидке прототипування та Time-to-Market
Програмування ігор на C# і Unity дозволяє створювати робочі прототипи та MVP значно швидше порівняно з іншими движками, оперативно тестувати ідеї й переносити продукт на різні пристрої. Це суттєво пришвидшує вихід продукту на ринок.
Процес прискорюють:
- інтуїтивний інтерфейс (візуальний редактор сцени дозволяє швидко додавати об'єкти та налаштовувати компоненти без потреби писати код з нуля);
- велика бібліотека готових ресурсів, включно з моделями, скриптами, анімаціями та UI-елементами;
гнучка мова програмування – розробка ігор на C# дозволяє швидко створювати й змінювати ігрову логіку без складних інтеграцій, адже ця мова потужна й широко поширена; - вбудовані інструменти для налагодження та тестування – запускати гру та вносити зміни можна прямо в редакторі, у реальному часі, що пришвидшує ітерації.
Рушій підтримує інструменти для прототипування та кастомізації. Visual Scripting (Bolt) дозволяє створювати ігрову логіку без написання коду. За допомогою Shader Graph і VFX Graph можна створювати візуальні ефекти та шейдери без коду, а Timeline і Cinemachine відкривають широкі можливості для створення кат-сцен та інтерактивного сторітелінгу.
Інструменти для AR/VR продуктів
Unity активно використовується для створення AR/VR-додатків (доданої та віртуальної реальності) – рушій офіційно підтримує та добре інтегрується з AR/VR SDK і платформами ARKit (Apple), ARCore (Google), кросплатформним SDK Vuforia, гарнітурою змішаної реальності Microsoft HoloLens, VR-гарнітурами Meta (Oculus), HTC Vive та Magic Leap.
Також Unity пропонує готові рішення для обробки жестів і рухів, відстеження положення користувача, рендерингу 360°-сцен, інтерактивної взаємодії в 3D-просторі та інших аспектів VR/AR. Потужна візуалізація в реальному часі дозволяє миттєво досягати якісного зображення сцени, забезпечуючи ефект повного занурення у VR/AR.
Завдяки кросплатформності Unity дозволяє збирати проєкти під різні пристрої практично в один клік, що значно пришвидшує та спрощує реліз AR/VR-додатків.
Unity – це потужний і гнучкий інструмент для створення AR/VR-додатків будь-якого рівня складності: від інтерактивних презентацій до ігор зі складною механікою, що допомагає створювати унікальний ігровий досвід.
Підходить для розробки мультиплеєрних ігор
Unity має вбудовані рішення для створення мультиплеєрних проєктів (Unity Netcode, Photon тощо) – з його допомогою можна реалізувати MMORPG-гру, у якій велика кількість гравців зможе взаємодіяти між собою. Реалізація таких проєктів можлива завдяки гнучкості рушія, широким можливостям мережевого програмування та підтримці численних інструментів для онлайн-взаємодії:
- Unity підтримує мережеві рушії та фреймворки – Unity Netcode for GameObjects, Mirror, Photon, Fish-Networking, Forge Networking тощо. Це дозволяє розробляти як прості кооперативи, так і масштабні MMO-проєкти.
- Завдяки підтримці клієнт-серверної архітектури Unity легко масштабується під модель з виділеним сервером, гібридну архітектуру або peer-to-peer. Це забезпечує гнучкість у виборі підходу до синхронізації, компенсації затримок та безпеки.
- Механіки мультиплеєру (передача позицій, синхронізація гравців, RPC-виклики тощо) реалізуються швидко завдяки детальній документації та візуальним інструментам.
- Unity легко інтегрується з хмарними сервісами (PlayFab, Amazon GameLift, GameSparks, Azure PlayFab Multiplayer Servers), що спрощує авторизацію, аналітику, зберігання даних і масштабування.
Завдяки такій гнучкості, великому набору інструментів і підтримці мережевих технологій розробка мультиплеєрних ігор на Unity (C#) має високий попит серед клієнтів, які орієнтовані на створення онлайн-продуктів.
Підтримка сучасних технологій
Unity – це не просто рушій, а потужна платформа, що підтримує безліч передових технологій. Окрім AR/VR/MR, доступна інтеграція кастомних рішень на базі штучного інтелекту, зокрема розпізнавання, патрулювання, навчання агентів, у тому числі машинного навчання (reinforcement learning).
Платформа забезпечує реалістичну графіку завдяки високоякісному рендерингу High Definition Render Pipeline (HDRP) з підтримкою трасування променів, глобального освітлення, ефектів постобробки, а також PBR (Physically Based Rendering) та VFX Graph для роботи зі складними візуальними ефектами.
Через SDK можна інтегрувати чат, зберігання даних, matchmaking.
Можлива інтеграція з REST API, Firebase, AWS, Azure та іншими бекендами.
Також розробка ігор на Unity (C#) можлива з використанням архітектури DOTS, що підвищує ефективність роботи з пам’яттю та продуктивність, з машинним навчанням, візуальним програмуванням (Visual Scripting) та іншими передовими технологіями.
У Unity також є вбудована система роботи з аудіо, що дозволяє додавати звукові ефекти та музику у форматах WAV, MP3, OGG тощо.
Економічно вигідна ліцензія
Під час створення ігор на Unity доступні різні формати монетизації, зокрема щомісячні та річні підписки, а також безкоштовна версія для проєктів із доходом менше ніж 100 000$ на рік.
Зручна підтримка після релізу гри
Unity Game Services та служби LiveOps спрощують супровід гри після її запуску. Безперервна інтеграція й розгортання, хмарна діагностика та керування версіями, рекламний кабінет та інші функції роблять технічну підтримку ефективнішою.
Послуги з розробки ігор на рушії Unity
Компанія URANUS виконує комплексну розробку ігор на Unity (C#). Вартість послуг, необхідних для успішної реалізації вашого проєкту, повідомить наш фахівець після попередньої консультації. Ми пропонуємо аутстаффінг Unity-розробників та повний цикл створення ігор – від концепції до пострелізної підтримки. Створюємо IT-рішення для ігрової сфери та індустрії розваг, забезпечуючи інтерактивний та захоплюючий ігровий процес.
Розробка ігор на Unity: етапи
Платформа Unity дозволяє створювати ігри для ПК, мобільних пристроїв, консолей і вебу. Компанія URANUS пропонує повний цикл розробки, який включає опрацювання концепції та дизайну, програмування, тестування та публікацію.
Процес створення ігор на Unity3D включає наступні етапи:
- Аналіз і планування – збір вимог, складання технічного завдання, вибір цільових платформ, оцінка термінів, ризиків, формування бюджету.
- Ігровий дизайн та прототипування – розробка геймдизайн-документу, створення ігрового прототипу, UI/UX-дизайн, балансування геймплею та механік.
- Розробка гри – програмування гри на C#, реалізація фізики, анімацій, ШІ (опціонально), інтеграція візуальних і звукових ефектів, систем досягнень, внутрішньоігрових покупок, прогресу, адаптивного UI під різні формати та роздільну здатність різних екранів. Опрацювання фронтенду, бекенду й мережевих функцій (якщо необхідно) – серверна частина може включати мультиплеєр, облікові записи, збереження, інтеграцію з PlayFab, Photon, Mirror або кастомними серверами.
- Тестування – кросплатформне QA, усунення багів, тестування на реальних пристроях.
- Збірка та публікація – підготовка збірки, публікація у маркетплейсах (App Store, Google Play, Steam тощо).
- Пострелізна підтримка – випуск нових функцій та патчів, робота з відгуками користувачів.
Структурований підхід до виробництва ігор дозволяє працювати швидко та якісно, забезпечуючи високу якість кожного елемента продукту – сюжету, графіки, продуктивності та унікальних ігрових механік.
Діяльність компанії не обмежується лише геймдевом – тут ви можете ознайомитися з повним переліком послуг URANUS, дізнатися, скільки коштує розробка ігор на Unity та C#, і отримати відповіді на всі ваші запитання.

Розробка бекенду для ігор на Unity
Окрім програмування клієнтської частини, компанія також займається розробкою бекенду для ігрових проєктів: налаштовуємо мережеву інфраструктуру, хмарні сервери, оптимізуємо продуктивність. Також створюємо багатокористувацькі середовища та забезпечуємо безпеку їхньої роботи.
Програмування бекенду ігор на Unity та C# включає такі аспекти:
- Архітектура сервера – вибір технологій (Node.js, .NET, Python, Go тощо), проєктування структур бази даних, налаштування хмарного хостингу (AWS, Azure, Google Cloud, PlayFab тощо).
- Адмін-панель – керування даними та користувачами, звітність, аналітика, логування.
- Керування користувачами – авторизація, автентифікація, зберігання та синхронізація профілів гравців, забезпечення безпеки даних.
- Реалізація ігрової логіки на сервері – керування сесіями, PvP та PvE взаємодіями, синхронізація станів гри між гравцями.
- Системи прогресу – збереження досягнень, інвентарю, рівнів, таблиць лідерства, механік нагород, луту, квестів.
- Монетизація та внутрішньоігрова економіка – інтеграція внутрішньоігрових покупок, балансування винагород і цін, керування віртуальними валютами.
- Чат і соціальні функції – підключення загальних та/або приватних чатів, організація кланів, запрошення в гру.
- Інтеграція з Unity – створення API для зв’язку клієнта з сервером, підтримка HTTP-запитів або WebSockets, підключення плагіна або SDK.
- Підтримка та масштабування – автоматичні оновлення CI/CD, моніторинг продуктивності, підготовка до зростання кількості користувачів.
- Тестування та безпека – навантажувальне тестування, юніт-тести, античит системи, шифрування, захист від DDoS.
Послуга розробки бекенду для ігор на Unity охоплює роботи із серверною частиною та забезпечує стабільність і масштабованість ігрового процесу.
Кросплатформенна розробка ігор
Послуги кросплатформенної розробки ігор на Unity та C# охоплюють повний цикл створення геймдев-продукту, який буде стабільно працювати на кількох платформах (iOS, Android, ПК, Web, консолі тощо). Алгоритм дій такий самий, як і під час створення будь-якої іншої гри, з незначними доповненнями:
- на етапі прототипування одразу розробляється UI/UX дизайн, адаптований під задані платформи;
- на етапі програмування реалізується кросплатформенна інтеграція для мобільних пристроїв (Android, iOS), десктопів (Windows, macOS, Linux), веб-платформ (WebGL тощо) та консолей (PlayStation, Xbox, Nintendo Switch);
- підключаються плагіни та SDK (In-App Purchase, Ads, Firebase тощо);
- продуктивність проєкту оптимізується окремо для кожної з платформ;
- під час тестування перевіряється підтримка й стабільність роботи з різними input-системами (тачпад, клавіатура, миша, геймпади);
- на етапі запуску готуються білди під кожну з обраних платформ.
Кросплатформенна розробка ігор на Unity3D та C# дозволяє заощадити ресурси, охопити ширшу аудиторію та прискорити реліз без потреби створювати окремі версії продукту:
- Зниження витрат – проєкт одразу пишеться на єдиній кодовій базі для кількох платформ, не потрібно формувати окремі команди для кожної системи.
- Швидкий реліз – одночасний або майже одночасний запуск гри на всіх платформах дозволяє швидше отримати зворотний зв’язок і масштабувати продукт.
- Спрощене оновлення та підтримка – одна кодова база полегшує внесення змін, які одразу застосовуються до всіх платформ.
- Синхронізація та кросплей – гравці можуть почати гру на одному пристрої, а продовжити на іншому.
- Мультиплеєр між різними платформами – наприклад, гравці з десктопа можуть грати проти мобільних користувачів.
- Оптимізація маркетингу – єдина стратегія просування для всіх платформ знижує витрати.
Кросплатформенний формат дозволяє оптимізувати процес, прискорити випуск і зменшити вартість розробки ігор на Unity (C#).
Unity використовує середовище .NET і мову програмування C# – найпопулярнішу в ігровій індустрії. Движок компілює код C# для кожного цільового пристрою, тому створення ігор на Сі Шарп можливе для ПК, мобільних пристроїв, консолей, а також систем AR і VR.

Портування ігор
Портування ігор на різні платформи – адаптація продукту, спочатку створеного для однієї платформи, під іншу/інші. Це технічно складний процес, що потребує застосування гнучких інструментів та оптимізації робочого процесу. Unity надає весь необхідний стек інструментів для максимально ефективного портування.
Ця послуга при розробці ігор на Unity є однією з найзатребуваніших. Компанія URANUS допомагає клієнтам адаптувати продукти, створені для одну платформу, для оперативного запуску на будь-яких інших. «Перекладаємо» графіку, управління та інтерфейс, забезпечуючи стабільну та плавну взаємодію з новими середовищами.
Часто клієнти звертаються за оновленням старих ігрових продуктів під сучасні платформи, щоб розширити ринок і залучити нові аудиторії.
Які послуги входять до портування ігор:
- зміна управління – заміна миші/клавіатури на тач чи геймпад;
- оптимізація продуктивності та графіки – технічні вимоги для стабільної роботи на мобільних пристроях, ПК, консолях тощо часто відрізняються;
- переробка UI – адаптація під екрани різних розмірів і роздільних здатностей;
- підтримка необхідних API/SDK – кожна платформа має свій інструментарій;
- тестування та налагодження – перевірка та доопрацювання продукту для коректної роботи на новій платформі.
Портування розширює аудиторію гри, підвищує комерційну віддачу та покращує користувацький досвід.
Unity спрощує цей процес завдяки низці переваг:
- єдиний код для всіх платформ – основний код пишеться один раз і використовується на багатьох платформах;
- широкі можливості підтримки – рушій офіційно підтримує понад 25 платформ, що спрощує, здешевлює та прискорює портування;
- гнучка адаптація – при розробці ігор на Unity (C#) доступно багато зручних інструментів для налаштування інтерфейсу та управління під кожну з платформ;
- швидке налагодження та тестування – вбудовані засоби та емулятори прискорюють пошук і виправлення помилок на кожній з платформ;
- потужна бібліотека – Unity пропонує велику кількість готових рішень, зокрема для портування;
- економія коштів і ресурсів – немає потреби переписувати та адаптувати код вручну, що знижує вартість розробки та техпідтримки ігор на Unity.
Завдяки технічним можливостям Unity портування відбувається швидше й дешевше без втрати якості.
3D/2D графіка та анімація в Unity
Візуальне оформлення та анімація формують перше враження про гру. Якісна 2D/3D графіка та плавна анімація в Unity підвищують інтерес і залученість, створюють атмосферу та роблять ігровий досвід по-справжньому захопливим.
Що включає послуга 3D/2D графіки та анімації в Unity
3D/2D графіка:
- створення 2D-спрайтів і 3D-моделей персонажів, об’єктів, оточення;
- текстурування та робота з деталями (матеріалами, освітленням);
- розробка концепт-артів і фінальних ігрових асетів;
- оптимізація графіки під цільові платформи.
Це важливий етап у розробці двовимірних продуктів та створенні 3D ігор на Unity3D.
Анімація:
- ріггінг 2D-персонажів і 3D-персонажів;
- скелетна анімація на вбудованому аніматорі рушія;
- реалізація механік руху та взаємодії (біг, атаки, емоції, переходи між станами);
- інтеграція анімацій в ігровий процес за допомогою анімаційних контролерів і подій.
Додатково можлива синхронізація графіки та анімацій з ігровими механіками, робота з Unity Timeline і Cinemachine для кат-сцен, адаптація графіки під VR/AR-проєкти.
Професійно виконана графіка й анімація під час розробки ігор на Unity3D – це важливий стратегічний елемент кожного геймдев-продукту, що дозволяє привернути увагу, виділитися серед конкурентів і утримати гравців.
Розробка користувацького інтерфейсу (UI/UX) для ігор
Розробка UI/UX – ключовий етап у створенні успішної гри. Зрозумілий і візуально привабливий інтерфейс покращує користувацький досвід і рівень залученості гравців.
Що входить у розробку користувацького інтерфейсу (UI/UX) при створенні ігор на Unity3D:
- Аналіз ЦА та жанру – для з’ясування вподобань користувачів і специфіки майбутнього геймплею та програмування зручного, інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу.
- Робота з wireframes і прототипами – реалізація навігації, макетів екранів і взаємодій на ранньому етапі.
- UI-дизайн – візуальне оформлення інтерфейсу, включаючи панелі, іконки, меню, кнопки тощо.
- UX-дизайн – проєктування логіки та сценаріїв взаємодії гравців з інтерфейсом для забезпечення максимального комфорту.
- Адаптація інтерфейсу під різні пристрої та роздільні здатності – опрацювання коректного відображення UI на всіх цільових платформах (ПК, мобільні пристрої, консолі, вебсервіси).
- Інтеграція з рушієм – впровадження UI-рішень в ігровий рушій відповідно до технічних вимог.
- Тестування у кілька ітерацій – перевірка ефективності реалізованих рішень, збір зворотного зв’язку від фокус-груп, доопрацювання продукту.
- Створення інтерактивних елементів та анімацій – візуальні ефекти, відгуки та анімації при взаємодії гравця з інтерфейсом покращують досвід і роблять процес більш захопливим.
Якісно опрацьований UI/UX дизайн спрощує ігровий процес, підвищує рівень залученості та повернення гравців, допомагає виділитися серед конкурентів. Вартість цієї послуги, як і ціна розробки ігор на Unity (C#) уточнюйте у фахівців URANUS – проконсультуємо.

Інтеграція ігрових механік та фізики
Інтеграція ігрових механік і фізики – важливий етап розробки ігор на Unity (C#), який забезпечує динамічний і захоплюючий ігровий процес. Послуга включає опрацювання всіх аспектів взаємодії та поведінки об’єктів у віртуальному світі:
- проєктування та розробка ігрових механік – логіки взаємодії гравців з ігровим світом (рух, атаки й захист, збір предметів, крафтинг тощо);
- налаштування фізичного рушія Unity – обробка реалістичних зіткнень, падінь, стрибків та інших фізичних взаємодій;
- опрацювання систем анімації, руху та керування персонажами з урахуванням законів фізики;
- інтеграція тригерів і подій – автоматична реакція гри на дії користувача чи зміни в ігровому світі;
- оптимізація продуктивності – налаштування фізики та механік для стабільної роботи на цільових пристроях;
- тестування та налагодження – забезпечення коректної роботи механік і фізики на різних рівнях складності та пристроях.
Якісно реалізовані механіки та фізика роблять продукт «живим» і реалістичним, підвищуючи рівень залученості й утримання гравців. В URANUS можна замовити розробку гри на Unity з нуля або окремі послуги з покращення її якості чи доопрацювання елементів. Деталі уточнюйте у наших спеціалістів.
Оптимізація ігор для різних пристроїв та платформ
Оптимізація – також важливий етап розробки ігор на Unity3D, який забезпечує стабільну роботу проєкту на різних платформах і пристроях. Послуга входить до комплексної розробки, але її часто замовляють окремо – наприклад, коли готова гра «гальмує», довго завантажується або працює нестабільно на певних пристроях.
Оптимізацію також проводять під час портування, розширення аудиторії (щоб гра добре працювала як на флагманах, так і на слабших пристроях), а також при оновленні чи актуалізації існуючих ігор. Часто її поєднують з оновленням графіки та механік.
Що входить до оптимізації ігор на Unity:
- оптимізація продуктивності – пришвидшення завантаження, підвищення FPS і загальної стабільності;
- адаптація графіки – налаштування якості текстур, ефектів і моделей для різних типів пристроїв;
- оптимізація пам’яті – ефективне використання ресурсів без втрати якості;
- опрацювання асетів – організація і стиснення для швидкого рендерингу;
- оптимізація коду – рефакторинг скриптів для зниження навантаження на оперативну пам’ять і процесор;
- платформна адаптація – налаштування роздільної здатності, керування та інтерфейсу під кожну платформу;
- тестування на цільових пристроях – виявлення та усунення проблем із продуктивністю;
- підтримка кросплатформності – підготовка до збірки під Android, iOS, Windows, macOS, консолі й вебсервіси.
Професійна оптимізація підвищує ефективність ігор, покращує користувацький досвід, розширює охоплення аудиторії та підвищує ймовірність комерційного успіху продукту.
Тестування, виправлення багів і підготовка до релізу
Перед запуском гри на ринок – незалежно від використовуваного рушія – необхідно впевнитися в стабільній роботі всіх її елементів. Тестування – невіддільна частина розробки, яку також можна замовити окремо для перевірки готового продукту перед релізом.
Що входить до послуги тестування і підготовки до релізу:
- функціональне тестування – перевірка механік, інтерфейсів та інтеракцій на коректність;
- тестування продуктивності – виявлення лагів, падіння FPS, перегріву пристроїв і нестабільної роботи на різних платформах;
- виправлення багів – пошук і усунення логічних, графічних та інших помилок;
- кросплатформне тестування – перевірка стабільної роботи гри на різних ОС і пристроях;
- тестування UX – перевірка зручності керування, інтерфейсу та навігації;
- оптимізація – прискорення завантаження, оптимізація графіки та коду;
- підготовка білдів – створення фінальних версій гри для App Store, Google Play, Steam та інших платформ, підготовка скріншотів, описів, іконок;
- технічна підтримка під час релізу – допомога з публікацією гри, усунення можливих проблем.
Комплексне тестування ігор забезпечує їхню конкурентоспроможність, відповідність вимогам індустрії та очікуванням користувачів. Саме від цього етапу залежить успішність старту й подальшеі перспективи гри на ринку.
Які ігри ми розробляємо на Unity
Unity – універсальний рушій, що дозволяє створювати ігри практично будь-якої складності та жанру для різних пристроїв і платформ. Він відкриває широкі можливості для реалізації будь-яких ідей.
Це можуть бути 2D-платформери, головоломки, аркади, візуальні новели та рогалики (roguelike), 3D-шутери, пригодницькі ігри, RPG, симулятори й квести, рішення для корпоративного навчання та освіти, VR/AR застосунки для шоломів віртуальної та доповненої реальності та багато іншого.
Наведемо кілька основних типів ігор, які найчастіше замовляють в URANUS на Unity (C#):
Розробка ігор на Unity для мобільних платформ (iOS, Android)
Створення мобільних ігор на Unity – затребувана послуга. Це один із найпопулярніших рушіїв для реалізації проєктів для iOS і Android. Він дозволяє ефективно оптимізувати ресурси, завдяки чому на ньому успішно створюють як прості гіперказуальні продукти, так і складні багатокористувацькі ігри з технічно складною графікою та високими вимогами до продуктивності.
На Unity розробка ігор для Android і iOS можлива в таких жанрах:
- Казуальні та гіперказуальні ігри з мінімалістичним геймплеєм і короткими ігровими сесіями – головоломки, раннери, клікери, аркади. Завдяки легкості рушія такі проєкти швидко реалізуються та потребують мінімум ресурсів.
- Платформери – жанр, у якому гравцям потрібно переміщуватися простором, виконувати завдання й перемагати ворогів. Unity пропонує широкий арсенал інструментів для плавної анімації, продуманої фізики та якісної графіки. Підтримка 2D та 2.5D дозволяє реалізовувати як класичні, так і сучасні інтерпретації жанру.
- RPG і пригодницькі ігри – від покрокових RPG до складних open-world проєктів. Завдяки готовим модулям та великій бібліотеці плагінів створення Android-ігор на Unity дозволяє ефективно реалізувати системи анімацій, діалогових вікон, інвентарю та прокачування персонажів.
- Шутери (FPS/TPS) – Unity дозволяє створювати як одиночні, так і мультиплеєрні мобільні шутери. Висока гнучкість при роботі з 3D-графікою, фізикою стрільби та мережевою взаємодією забезпечує якісну реалізацію складних механік і стабільну роботу на мобільних пристроях.
- Стратегії – рушій активно використовується для розробки мобільних стратегій (покрокових і real-time). Ефективну реалізацію механік забезпечують інструменти для роботи з ШІ, економікою та системами будівництва.
- Симулятори – від класичних ферм до авіасимуляторів. Unity забезпечує можливість кастомізації сценаріїв завдяки розвиненій фізиці.
- Головоломки та освітні ігри – висока інтерактивність і підтримка анімації забезпечують захопливий досвід. Можна створювати як класичні логічні ігри, так і навчальні застосунки для користувачів будь-якого віку.
- VR/AR-ігри та застосунки – Unity підтримує ARKit (iOS) і ARCore (Android), що дозволяє створювати розважальні, освітні та маркетингові продукти з доповненою реальністю.
- Мультиплеєрні ігри – Unity чудово підходить для створення мобільних ігор з онлайн-режимами: PvP-битвами, кооперативом, рейтингами, соціальними функціями.
Підтримується монетизація, реклама, інтеграція сторонніх SDK. Unity – оптимальний рушій для мобільного ринку.

Створення ігор для ПК та консолей
Unity широко використовується для розробки комп’ютерних ігор і рішень для ігрових консолей завдяки своїй потужності, гнучкості та мультиплатформності. Він підтримує високоякісну графіку, складну фізику, просунуті механіки й інтегрується з сучасними технологіями, включно з VR, AR і мережевими функціями. Ці можливості роблять рушій ідеальним як для інді-, так і для великих проєктів на платформах PlayStation, Xbox, Nintendo Switch.
Найпопулярніші жанри для розробки на Unity для ПК та консолей:
- екшени – шутери, файтинги, слешери;
- рольові ігри (RPG) – від покрокових стратегій до відкритих світів;
- пригоди й платформери – квести, сюжетні ігри, головоломки;
- симулятори життя, бізнесу, водіння, спорту;
- стратегії – покрокові, RTS, tower defense;
- хоррори – атмосферні проєкти з реалістичною фізикою та освітленням.
Також на Unity можна створювати казуальні та інді-ігри з оригінальною графікою та механікою. В URANUS можна замовити розробку будь-якої з перерахованих ігор на Unity.
Рушій робить розробку доступною та масштабованою: команди легко можуть адаптувати ігри для запуску на різних пристроях.
Робота з мультиплеєрними іграми та онлайн-сервісами
Unity пропонує великий набір мережевих функцій і рішень (Photon, Mirror тощо), які дозволяють реалізовувати MMO та мультиплеєрні проєкти, забезпечуючи стабільний зв’язок між гравцями та серверами.
Основні можливості:
- Підтримка моделі клієнт-сервер і peer-to-peer дає змогу використовувати як розподілені, так і централізовані архітектури мережевих ігор.
- Синхронізація стану об’єктів автоматично оновлює дані про ігрові об’єкти в реальному часі для всіх учасників сесії.
- Підтримка авторизації та автентифікації користувачів – можлива інтеграція сторонніх сервісів для безпеки гравців.
- Обробка відключень/відновлення з’єднання – гра на Unity працюватиме стабільно навіть за умови нестійкого інтернет-з’єднання.
- Мережеві події та RPC-виклики дають змогу реалізувати віддалене викликання методів на сервері або клієнті.
- Лобі та кімнати матчмейкінгу спрощують створення й управління ігровими сесіями, організацію матчів між гравцями.
- Обмін повідомленнями – для передавання даних та команд між сервером і клієнтами.
Також Unity підтримує інтеграцію з зовнішніми сервісами – спеціалісти URANUS активно використовують готові рішення для реалізації онлайн-функціоналу: Photon, Mirror, PlayFab, Nakama, GameSparks тощо. Це значно пришвидшує розробку, покращує якість продукту та забезпечує стабільність онлайн-взаємодії.
Можливі жанри:
- Шутери від першої та третьої особи (FPS / TPS) – з аренами, тактичними елементами та командною взаємодією.
- MMO – багатокористувацькі онлайн-ігри з тисячами гравців: RPG, стратегії, пригоди, торгівля, виживання, квести й бої.
- Файтинги – 2D та 3D ігри з турнірними сітками й системами матчмейкінгу.
- Battle Royale – динамічні бої з системами зброї, генерацією карт і механіками виживання.
- Спортивні ігри – футбол, баскетбол, теніс, перегони з підтримкою локальних та глобальних мультиплеєрних змагань.
- RTS-стратегії – класичні стратегії або тактичні бойові дії в реальному часі.
- Карткові та настільні ігри – із сучасними або традиційними механіками, онлайн-турнірами, обміном картами.
- Мобільні мультиплеєрні ігри – карткові, аркади, головоломки тощо.
- Виживання та пісочниці – добування ресурсів, будівництво, битви.
- Пригодницькі – із дослідженнями, квестами, скарбами, командним розв’язанням головоломок.
Unity відкриває великі можливості для створення мультиплеєрних ігор – від простих аркад до масштабних відкритих світів із тисячами користувачів.

Створення онлайн-ігор на Unity
Розробка онлайн-ігор на Unity – популярна послуга. Цей рушій має низку переваг, які роблять його одним із найзатребуваніших інструментів для реалізації багатокористувацьких проєктів:
- Гнучкі мережеві можливості – з UNet, Mirror, Photon можна створювати як прості кооперативи, так і великі MMO.
- Синхронізація даних і робота в реальному часі – забезпечується точна передача інформації про дії гравців, рух персонажів, стани об’єктів.
- Потужні UI/UX інструменти – Unity дозволяє створювати зручні інтерфейси та ефективну взаємодію між користувачами.
- Швидкість розробки – завдяки вбудованим функціям і безлічі готових рішень базовий функціонал створюється швидше.
- Інтеграція з хмарними сервісами та системами матчмейкінгу – безшовна взаємодія між гравцями.
- Підтримка аналітики – можливість моніторингу поведінки користувачів, покращення геймплею, зростання залученості.
- Багато плагінів і готових рішень для мережевого програмування – це полегшує створення та підтримку онлайн-ігор.
Unity гарантує стабільність, продуктивність проєктів і розширює можливості взаємодії між гравцями завдяки великому вибору серверних інтеграцій, сильній підтримці мережевих функцій і гнучкості рушія.
Основні категорії браузерних та онлайн-ігор, які можна створити в Unity3D:
- Мультиплеєрні шутери (FPS/TPS) – PvP-арени, Battle Royale, командні бої 5v5 (Photon або Mirror забезпечують швидкий обмін даними, синхронізацію зброї, анімацій).
- MMORPG – фентезі або sci-fi RPG з відкритими світами, квестами, прокачкою персонажів.
- MOBA – командні бої на аренах, гнучкі механіки заклять, інтегрований матчмейкінг.
- Кооперативні PvE-ігри – шутери, виживання, квести проти AI.
- Симулятори та пісочниці – будівництво, виживання, творчість.
- Цифрові карткові та настільні ігри – онлайн-покер, шахи, автошахи, колекційні карткові ігри.
- Казуальні та соціальні проєкти – головоломки з мультиплеєром, турнірами, мінііграми, чат-кімнатами (Unity ефективний під час розробки простих соціальних ігор з короткими сесіями, масовим підключенням гравців і простою взаємодією).
Завдяки кросплатформності та доступу до мережевих інструментів Unity однаково ефективний для створення кооперативних багатокористувацьких проєктів на Android, iOS, ПК та консолях.
Формати співпраці під час створення ігор на Unity в URANUS
Розробка ігор на Unity з нуля
Створення ігор на Unity «з нуля» – це багатоступеневий процес, що вимагає професійної експертизи та стратегічного планування. Спеціалісти URANUS виконують комплексну розробку ігор на Unity – від тестування ідей та концепцій до випуску продукту на ринок і пострелізної підтримки:
- надання команди досвідчених розробників;
- аналіз ринку, цільової аудиторії, ніші;
- складання геймдизайн-документації;
- опрацювання концепції, персонажів, стилістики;
- прототипування геймплею та основних механік для тестування гіпотез;
- м’який запуск для збору зворотного зв’язку та доопрацювання продукту перед релізом;
- випуск проєкту на ринок;
- пострелізна підтримка.
Детальніше про етапи розробки ігор ми розповідали на цій сторінці.
URANUS практикує поетапний ітеративний формат роботи, що забезпечує оперативне розв'язання питань, які виникають у процесі створення гри. Вартість розробки ігор на Unity (C#) та орієнтовні терміни роботи над вашим проєктом можна уточнити у фахівців URANUS.
Спільна розробка гри на Unity з вашою командою
Компанія URANUS пропонує розробку ігор на Unity на проєктній основі – для точкового закриття потреб клієнта. Ми надамо фахівців з потрібною експертизою.
Такий формат дозволяє оптимізувати процес створення продукту, його вартість і терміни підготовки до релізу. Уточнити попередню вартість послуг аутсорсингу та аутстафінгу розробки ігор на Unity, а також варіанти залучення виділеної IT-команди для вашого проєкту можна під час консультації з нашими спеціалістами.
Команда розробників ігор в URANUS
У процесі створення ігор на Unity беруть участь кілька типів фахівців, спільна робота яких забезпечує відповідність продукту вимогам індустрії, цільових платформ, очікуванням замовника та його аудиторії:
- Геймдизайнери – відповідають за створення концептів, сценаріїв, визначення цілей гри, проєктування рівнів, створення локацій та завдань. Також займаються балансуванням механік, прототипуванням та тестуванням для забезпечення цілісного і приємного ігрового досвіду.
- Unity-розробники – програмують ігрову логіку, створюють рівні, оптимізують продуктивність, інтегрують графіку та інші аспекти. Основні задачі цих фахівців: розробка ігрового процесу, інтеграція графіки й анімацій, оптимізація, робота з мережевими технологіями, тестування, підтримка та оновлення проєктів.
- UI/UX-дизайнери – розробляють візуальні й функціональні компоненти інтерфейсів для зручності гравців. Створюють ілюстрації, іконки, дизайн-елементи, анімації, визначають стиль і колірну гаму. Основні задачі – UX-дослідження, створення, прототипування, тестування та оптимізація UI.
- Продюсери проєкту – проєктні менеджери, які керують процесом створення гри на Unity: контроль бюджету, дотримання термінів, комунікація між командою та замовником.
До створення ігрового продукту в URANUS можуть бути залучені ці та інші спеціалісти. Якщо вам потрібна консультація щодо формування команди – звертайтесь, ми допоможемо.
Які технології застосовує компанія URANUS для розробки ігор на Unity
Для розробки ігор на Unity команда URANUS використовує широкий стек технологій та інструментів, які охоплюють програмування, графіку, звук, роботу з мережею та багато іншого. Ось ключові з них:
Мови програмування:
- C# – основна мова Unity Editor і більшості інструментів, працює поверх .NET/Mono (GUI, інспектор, система компонентів, Terrain Engine тощо), використовується для написання ігрових скриптів (нативно);
- C++ – використовується для рушія (runtime), забезпечує максимальну продуктивність і кросплатформність;
- використання інших .NET-мов можливе через DLL-збірки.
Графіка та візуалізація: Unity Graphics Engine, Shader Graph, URP (Universal Render Pipeline) і HDRP (High Definition Render Pipeline), Visual Effect Graph.
Штучний інтелект: NavMesh, Machine Learning Agents (ML-Agents).
Мережеві технології та мультиплеєр: Unity Netcode for GameObjects, Mirror, Photon, PlayFab.
Інтеграції та бази даних: Firebase, PlayFab, Backendless, REST API / WebSockets.
Платформи та збірки: Windows, macOS, Android, iOS, WebGL, PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, VR/AR (Oculus, HoloLens тощо).
Доповнена та віртуальна реальність: AR Foundation, XR Plugin Management.
Інструменти розробки: Unity Editor, Unity Hub, Profiler, Performance Reporting.
Методології розробки: Agile, DevOps, CI та інші, залежно від специфіки проєкту.
Завдяки використанню широкого спектра технологій та інструментів компанія URANUS гнучко й ефективно створює ігри на Unity для різних платформ, пристроїв та аудиторій.
Переваги розробки ігор на Unity в URANUS
Компанія URANUS багато років займається розробкою IT-продуктів. Ми забезпечуємо повний цикл виробництва ігор – від ідеї до післярелізної підтримки.
Експертиза та досвід команди у реалізації проєктів різної складності на Unity для різних платформ і операційних систем, індивідуальний підхід до кожного клієнта з урахуванням його цілей, специфіки продукту й цільової аудиторії, а також ітеративний формат співпраці дозволяють створювати конкурентоспроможні ігри на Unity, забезпечуючи прозору комунікацію та гнучкість у взаємодії.
Щоб отримати консультацію, дізнатися попередню вартість розробки вашої гри на Unity і терміни виконання – звертайтесь до наших спеціалістів. Пропонуємо ефективні комплексні рішення та проєктну співпрацю.
FAQ
-
Для розробки яких ігор підходить Unity?
Завдяки кросплатформності Unity успішно використовується для створення мобільних, десктопних, консольних, онлайн-ігор (включаючи мультиплеєрні), а також проєктів у сфері AR/VR. Рушій підходить для реалізації як простих, так і складних ігор у десятках жанрів – як у 2D, так і в 3D.
-
Скільки часу займає створення ігор на Unity3D?
Терміни розробки ігор на Unity залежать від специфіки та масштабності проєкту, кількості й кваліфікації залучених фахівців, вимог до графіки, геймплею та функціональності:
- проста 2D-гра (платформер, головоломка) з участю 1–2 розробників – 1–3 місяці;
- складна 2D або проста 3D-гра (аркада, квест, раннер) з командою з 2–3 осіб – 3–6 місяців;
- 3D-продукт середньої складності (екшен, RPG, шутер) з командою з 4–10 осіб – 6–18 місяців;
- великий проєкт або онлайн-гра (MMO, мультиплеєрний шутер, VR-гра) із залученням команди від 10 осіб – 1,5–3 роки.
Unity пришвидшує розробку ігор, іноді скорочуючи тривалість на місяці – завдяки готовим рішенням для фізики, мультиплеєра та UI. Більшість часу займає дизайн, баланс і тестування.
-
Які жанри ігор можна замовити на Unity в URANUS?
Команда URANUS створює ігри на Unity в різноманітних жанрах – шутери, платформери, RPG, стратегії, головоломки тощо. Ми відкриті до викликів і завжди раді цікавим та нестандартним проєктам – звертайтесь.
-
З яких етапів складається розробка ігор на Unity?
Структурний підхід до створення ігор на Unity3D – ключ до успішного результату. Процес поділений на 8 етапів, що підвищує ефективність та керованість:
- Брифінг, складання технічної документації.
- Створення прототипів ігрових елементів, формування базового геймплею для перевірки концепції.
- Пре-продакшн – створення вертикального зрізу для тестування 1–2 рівнів гри з робочими механіками й збору фідбеку.
- Продакшн – розробка фронтенду та бекенду.
- Технічне тестування – перевірка ігрових параметрів, виправлення багів.
- A/B тестування – збір зворотного зв'язку від гравців, доопрацювання продукту.
- Реліз – випуск гри на ринок, публікація в магазинах.
- Пострелізна техпідтримка – оновлення, адаптація, доопрацювання ігрового контенту після запуску.
Якщо вам потрібна консультація або допомога з розробкою гри на Unity, звертайтесь до спеціалістів URANUS – допоможемо і з тим, і з іншим.
-
Скільки коштує створення гри на Unity?
Ціна розробки гри на Unity залежить від кількох факторів:
- жанр та складність гри (наприклад, розробка простої 2D-аркади дешевша, ніж створення 3D-RPG з відкритим світом, ШІ та складними механіками);
- кількість платформ – кросплатформенні проєкти дорожчі через більший обсяг робіт;
- графіка та анімація – якщо можна використати готові асети, вартість нижча, ніж при створенні унікальних рішень;
- функціональність і механіки – наявність онлайн-мультиплеєра, внутрішньоігрових покупок, ШІ, хмарних сервісів, серверних рішень підвищує бюджет;
- необхідність технічної підтримки після релізу – якщо планується випускати оновлення, виконувати виправлення помилок і актуалізацію ігрового контенту після релізу, вартість розробки гри на Unity зросте.
Також на кінцеву ціну впливають терміни реалізації проєкту, кількість і рівень фахівців, задіяних у роботі.
Щоб дізнатися вартість розробки вашої гри на Unity та замовити потрібні послуги, зверніться до наших спеціалістів – проконсультуємо з урахуванням особливостей вашого проєкту.