Розробка ігор на Unreal Engine (C++)
Unreal Engine – другий за популярністю графічний движок та програмна середа для створення геймдев-продуктів і тривимірної анімації. UE зарекомендував себе як універсальний інструмент, що забезпечує стабільність, гнучкість і високу якість візуальної складової. Розробка ігор на Unreal Engine відкриває великі можливості – від створення інді-проєктів до високобюджетних ААА-продуктів із світовою популярністю. Десятки популярних в усьому світі ігор, серед яких Fortnite, Mortal Kombat 11 та Borderlands 3, створено на UE.
Компанія URANUS пропонує послуги з розробки ігор на Unreal Engine (C++) «під ключ» – від створення і тестування концепцій до випуску продукту на ринок та пострелізного обслуговування. Якщо ви плануєте запуск ігрового, інтерактивного продукту або візуального симулятора, цей движок стане надійною технологічною основою.
Що таке Unreal Engine
Unreal Engine – це другий за популярністю ігровий движок після Unity. Він був створений американською компанією Epic Games у 1998 році. Це програмна середа, яка служить основою для створення ігрових проєктів, тренажерів, симуляцій та візуалізацій. Вона дозволяє працювати з персонажами, графікою, фізикою та логікою.
Окрім розробки ігор на Unreal Engine (C++) на замовлення, движок активно застосовується в архітектурі, медицині, автомобільній та кіноіндустрії, маркетингу.
Особливість UE полягає в хорошій оптимізації, це інструмент, орієнтований на роботу з 3D-іграми, а нещодавно й з 2D-іграми. Існує кілька версій движка, наразі найпопулярнішою є розробка ігор на Unreal Engine 4. Але нещодавно вийшла удосконалена п’ята версія, а також досі існують геймдев-продукти, написані на версіях 2 і 3. З кожним оновленням інструмент дозволяє створювати ще більш реалістичні та деталізовані ігри.
Компанія URANUS працює з актуальними версіями движка – якщо вам потрібні розробники ігор на Unreal Engine 4 і 5, звертайтеся, створимо для вас якісний продукт, що відповідає сучасним вимогам і тенденціям індустрії.
Переваги UE для бізнесу
Створення ігор на Unreal Engine замовляють компанії, індивідуальні замовники та видавництва, які орієнтовані на якісний продукт з потужною графікою та реалістичною фізикою. Також проєкти на цьому движку використовують корпорації та бренди – для гейміфікованого маркетингу, VR/AR-продуктів та 3D-презентацій.
Які переваги дає розробка ігор на Unreal Engine (C++) бізнесу:
Якісна графіка та візуалізація
UE забезпечує фотореалістичну next-gen графіку, яка за якістю наближається до кінематографічної, особливо це стосується створення ігор на Unreal Engine 4 і 5. Це важлива конкурентна перевага, оскільки в геймдев-індустрії це ключові фактори, що впливають на залучення користувачів і комерційний успіх продукту.
Движок пропонує гнучкі налаштування графіки з безліччю візуальних ефектів і текстур для зміни об’єктів, що дозволяє експериментувати з візуалом, варіюючи параметри. Крім того, UE має внутрішній інструмент Cascade для генерації суперреалістичних дрібних частинок (опадів тощо), що дозволяє досягати відмінної деталізації ігрового світу.
Передова анімація
Для анімації персонажів і об’єктів в Unreal Engine передбачено модуль Blueprints Animation. Патерни рухів для різних моделей можна налаштовувати під потреби конкретного проєкту, також є можливість створювати анімацію з нуля, що зручно для реалізації нестандартних рішень.

Продуктивність
Потужна оптимізація та створення ігор на C++
C++ – популярна та швидка мова програмування, що дозволяє ефективно оптимізувати програми. Завдяки цьому ігри, створені на UE, часто є більш продуктивними порівняно з аналогами, написаними на Unity. Продуктивність додатків і їхня «вага» також відіграють важливу роль при виборі движка. Ігри, розроблені на Unreal Engine, займають значно менше місця в порівнянні з тими, що написані на Unity. C++ робить процес створення ігор більш гнучким.
Мова Blueprints
Програмування ігор на C++ значно складніше, ніж за допомогою інших мов. Під час роботи над проєктами з движком взаємодіють не тільки програмісти, а й фахівці, які не займаються програмуванням. Тому Epic Games створили для UE власну мову – Blueprints. Вона дозволяє програмувати без коду – за допомогою візуальних блоків, що спрощує та прискорює деякі етапи розробки ігор на Unreal Engine.
Кросплатформність і портування
Продукти, написані на Unreal Engine, можна налаштувати під ПК, консольні платформи (Xbox, PlayStation, Nintendo), браузери, мобільні та VR/AR пристрої. Движок дає можливість створювати продукти для популярних ОС та платформ. Також ігри на UE можна портувати з однієї платформи на іншу. Це дозволяє при створенні ігор на Unreal Engine 4 і 5 розширювати охоплення, різноманітити користувацький досвід та підвищувати потенціал монетизації.
Гнучкість і масштабованість
UE ефективний для будь-яких жанрів, платформ та бюджетів – від інді-платформерів та аркад до AAA-проєктів. Інструмент дозволяє оперативно та якісно масштабувати IT-продукти, включаючи open-world онлайн-ігри з мільйонами користувачів та вражаючі VR-проєкти.
Підтримка сучасних технологій
Проєкти на Unreal Engine 4 і 5 добре інтегруються з технологіями AR/VR, підтримують трасування променів, штучний інтелект, процедурну генерацію тощо. Завдяки цьому движок відкриває широкі можливості для реалізації не тільки ігрових продуктів, а й симуляторів, архітектурних, маркетингових та освітніх рішень.
Налаштування ШІ
Для роботи з ШІ в UE є інструмент Behavior Trees з блок-схемами готових варіантів поведінки та реакцій неігрових персонажів. Також завдяки тому, що створення ігор відбувається на C++, поведінку ШІ-персонажів можна налаштовувати і на ньому.
Оптимізація витрат (вбудовані інструменти та безплатний доступ)
Завдяки великій кількості вбудованих рішень, плагінів, ассетів і доступу до Marketplace, бізнес може знизити вартість розробки ігор на Unreal Engine (C++), отримуючи продукт із вражаючим і реалістичним освітленням та деталізацією:
- Sequencer – для анімації та кінематографічних кат-сцен;
- Chaos – для роботи з фізикою та руйнуваннями;
- Lumen – для освітлення та тіней;
- AI Behavior Trees – для розробки продуктів із технологіями штучного інтелекту.
Широкий інструментарій рушія здешевлює процес розробки та прискорює вихід ігрових продуктів на ринок, дозволяючи більше часу приділити роботі над ігровою механікою та контентом.
Гнучка ліцензія
Epic Games бере 5% роялті з доходу гри лише після того, як проєкт почне приносити понад 1 млн $ на рік – до цього моменту доступ до інструментів безплатний. Це суттєво знижує собівартість та загальну ціну розробки ігор на Unreal Engine (C++), що особливо вигідно для стартапів, малого бізнесу та інді-команд.
Стабільність і актуальність рушія
Замовляючи розробку ігор на Unreal Engine (C++), клієнт завжди отримує продукт зі стабільною роботою завдяки постійній актуалізації інструментів та доступу до оновлень. Це забезпечується активною професійною спільнотою та регулярною технічною підтримкою від розробника рушія – компанії Epic Games.
Рушієм користуються всесвітньо відомі студії та корпорації, зокрема NASA, BMW і Marvel, що підтверджує його надійність і стабільність.
Окремий звуковий модуль
Вбудовані інструменти Unreal Engine дозволяють гнучко налаштовувати звук: доступне ПЗ для перемикання аудіофайлів під сцени й дії, зміни гучності, мікшування та накладення звукових ефектів. Модуль Sound Cue дозволяє налаштовувати музику, діалоги, репліки й фонові звуки.
Якщо ви плануєте запуск гри, інтерактивного продукту або візуального симулятора, Unreal Engine – це платформа, яка забезпечить надійну технологічну основу для реалізації проєкту практично будь-якого масштабу й специфіки. Якщо вам потрібно створити гру на Unreal Engine 4 чи 5 – фахівці URANUS втілять ваші ідеї в життя.
Для розробки яких ігор підходить Unreal Engine
Спочатку UE створювався для ігор у жанрі «шутер», але сьогодні, особливо після випуску версій UE4 та UE5, його можливості майже не мають жанрових обмежень.
Попри первинний фокус на тривимірній графіці (розробка 2D-ігор почала активно розвиватися лише з виходом UE4), рушії четвертого й п’ятого покоління чудово підходять і для створення 2D-ігор на C++ для таких платформ, як ПК, мобільні пристрої, VR, AR, консолі та браузери. Це можуть бути екшени, шутери, пригодницькі, стратегічні, рольові ігри тощо.
Ігри для ПК та консолей
Традиційно Unreal Engine використовують для розробки комп’ютерних і геймдев-продуктів. Наприклад, дуже популярною є розробка RPG на Unreal Engine 4 для ПК та консолей. UE підходить як для створення високобюджетних проєктів, так і для інді-ігор із невеликим бюджетом, але водночас із гарною графікою та оптимізацією.
Розробка мобільних ігор на UE
З розвитком платформи на ній почали створювати й мобільні застосунки, і сьогодні розробка ігор для Android на Unreal Engine 4 – також популярна послуга. Найчастіше на UE створюють 3D-ігри, але й 2D-проєкти, орієнтовані на мобільний ринок, також успішно реалізуються. Можлива оптимізація під iOS та Android.
Основні жанри ігор, які можна створити на Unreal Engine (C++):
- Шутери від першої та третьої особи. Розробка шутерів на Unreal Engine 4 і 5 популярна завдяки високій деталізації, просунутій фізиці, анімації та наявності мультиплеєра.
- RPG. Для рольових ігор UE також активно використовується, оскільки дозволяє реалізовувати відкриті світи, кастомізацію персонажів та квестові системи.
- Платформери та пригоди. Висока якість графіки й анімації, яку забезпечує рушій, дозволяє досягти кінематографічності продукту, також доступна взаємодія з оточенням.
- Спортивні та перегонові ігри на Unreal Engine популярні завдяки реалістичній фізиці, підтримці VR-технологій і мультиплеєрному режиму.
- Файтинги також успішно розробляються на UE завдяки високій продуктивності, мультиплеєру та швидкості анімації.
- Симулятори й «пісочниці» на Unreal Engine популярні завдяки можливості створення великих відкритих рівнів, складній логіці та підтримці модифікацій.
- Ігри з VR та AR-технологіями реалізуються на Unreal Engine завдяки підтримці рушієм VR-платформ (Oculus, Vive та ін.) та опціям інтерактивної взаємодії.
Якщо вас цікавить створення гри на рушії Unreal Engine 4 або 5 у цих чи інших жанрах – звертайтеся. Завдяки багаторічному досвіду в геймдеві та роботі з UE команда URANUS успішно реалізує проєкти різного масштабу та специфіки.
UE також активно використовується в індустрії VR/AR-технологій, у кінематографі для анімації та комп’ютерної графіки, на телебаченні – для накладення ефектів у прямому ефірі, для освітніх тренажерів і симуляторів, віртуальних знімальних майданчиків та багато іншого – це універсальний, багатофункціональний інструмент.

Особливості розробки ігор в Unreal Engine 4 і 5
Основні переваги UE – це фотореалістична графіка, реалістична фізика та швидкість розробки. Unreal Engine ефективніший за Unity для реалізації складних ігрових сцен і простіший у роботі – він економить час і ресурси клієнта.
Unreal Engine 4
Unreal Engine 4 – універсальний ігровий рушій із великою кількістю інструментів для створення 2D та 3D ігор для більшості популярних платформ. Завдяки підтримці мови C++ він дозволяє ефективно реалізовувати високонавантажені проєкти, а за допомогою Blueprints спрощує роботу з ігровою логікою, прототипування та тестування ідей, пришвидшуючи продакшн. До розробки ігор на Unreal Engine 4 часто звертаються при створенні великих і складних проєктів, що повністю занурюють гравців у віртуальний світ завдяки якісній графіці.
Інструмент використовує HD-рендерінг у реальному часі, трасування променів, віртуальне текстурування та складне освітлення, що забезпечує фотореалістичну графіку без зниження продуктивності.
UE4 підтримує VR/AR технології, мультиплатформеність (iOS, Android, ПК на Windows, Linux і macOS, консолі PlayStation, Nintendo Switch і Xbox) та ефективне портування.
Також переваги розробки ігор на Unreal Engine 4 – це наявність ассетів для побудови відкритого світу, кінематографічне освітлення, можливість візуального написання сценаріїв, анімаційна сітка, фізика об'єктів, ШІ-технології, рендеринг матеріалів та оптимізація пам’яті.
Окремо варто зазначити відкритий вихідний код, завдяки якому функціональні можливості рушія продовжують розширюватися та вдосконалюватися.
Unreal Engine 5: відмінності від UE4
Unreal Engine 5 – останнє покоління UE, доступ до якого компанія Epic Games відкрила у 2022 році. Він об'єднав усі переваги попередньої четвертої версії й отримав розширений стек готових технологій і ассетів для розробки ігор.
UE5 також підтримує C++ і Blueprints (ці технології можна використовувати паралельно, перекладаючи код в обидві сторони) і сумісний із попередньою версією рушія – ігри, створені на UE4, легко переносяться на UE5.
Різниця між UE4 та UE5
Динамічний рівень деталізації
Поверхня 3D-моделей ігрового світу складається з полігонів – що більше в об'єкта деталей, то більше полігонів. Через це при завантаженні великої кількості деталізованих об'єктів навантаження на пристрої гравців значно зростає.
Розробники розв'язують цю проблему різними рівнями деталізації – що далі об'єкт знаходиться від гравця, то менш деталізованим він стає. Для цього створюють кілька варіантів зображень з різною якістю, у тому числі і при створенні ігор на Unreal Engine 4.
UE5 підтримує Nanite – систему мікрополігональної геометрії, яка дозволяє використовувати моделі з мільярдами полігонів без нормалей і лоупольної оптимізації без втрати продуктивності. Ця технологія автоматично зменшує кількість полігонів зі збільшенням відстані до об’єкта, що значно спрощує роботу розробників, пришвидшує та здешевлює створення ігор із високоякісною графікою.
Глобальне освітлення в реальному часі
Робота зі світлом – один із найскладніших і найтрудомісткіших етапів у виробництві ігрових продуктів.
У розробці ігор на Unreal Engine 5 реалістичне глобальне освітлення та відображення забезпечує вбудована система Lumen, при цьому не потрібне попереднє запікання світла. У UE4 для цього використовують Lightmass, який потребує запікання та більше часу на досягнення подібного рівня реалістичності.
Обидва рушії – UE4 і UE5 – підтримують трасування променів, як у кіновиробництві. Проте в UE5 реалізовано алгоритм Temporal Super Resolution, що дозволяє підвищувати якість зображення до 4К шляхом тимчасового збільшення частоти вибірки. Завдяки технології Lumen на консолях нового покоління частота зміни кадрів може досягати 60 кадрів/сек завдяки високій масштабованості для відображень і глобального освітлення.
Відкриті світи (World Partition)
Під час створення ігор на Unreal Engine 5 використовується нова система керування відкритим світом – World Partition, яка автоматично ділить рівні на окремі елементи та підвантажує їх у міру потреби. В UE4 це робиться вручну – рівні доводиться розбивати самостійно.
З появою UE5 створення віртуальних всесвітів стало простішим і швидшим. Наприклад, бібліотека Megascans надає доступ до 16 000 унікальних ресурсів із можливістю кастомізації – для створення нових об’єктів: рослин, уламків, транспорту тощо. У додатку Quixel можна виконати 3D-сканування реальних об'єктів і перетворити їх на внутрішньоігрові елементи.
Також під час розробки ігор на Unreal Engine 5 доступний інструмент Metahumans, у якому можна створювати реалістичних персонажів, налаштовуючи їхній зовнішній вигляд до рис обличчя, зморшок, волосся й інших деталей для досягнення унікальності образів.
Додаткова перевага UE5 – можливість відтворення реальних сцен із використанням деталізованих геопросторових даних з будь-якої точки планети. Їх можна автоматично підвантажувати через інструмент Cesium.
Аудіо
У UE4 використовуються менш гнучкі системи Sound Cues, тоді як у п’ятій версії доступне повне керування аудіосистемами на рівні графа.
Анімація
При розробці ігор на Unreal Engine 5 доступні розширені можливості вбудованої системи Control Rig та Full Body IK, яка дозволяє анімувати персонажів прямо в редакторі без стороннього ПЗ з можливістю експорту анімацій.
Покращений редактор
В обох версіях рушія зручний інтерфейс, однак в Unreal Engine 4 потрібно постійно перемикатися між вікнами. В UE5 доступна гнучка система налаштувань, новий аутлайнер та покращений контекстний режим роботи, що прискорює продакшн.
У п’ятій версії робочий процес простіший і швидший – високоякісні ассети (3D-моделі, текстури) імпортуються напряму без необхідності попередньої обробки.
Продуктивність і підтримка
Попри стабільність і широку підтримку, UE4 поступово застаріває. Unreal Engine 5 ефективніший при роботі з багатоядерними процесорами та сучасними GPU, активно розвивається та підтримується.
Вибір між UE4 і UE5 залежить від цілей конкретного проєкту. В URANUS можна замовити розробку ігор на Unreal Engine (C++) в обох версіях – звертайтеся.
Етапи створення гри на Unreal Engine 4 і 5
В URANUS процес розробки ігор на Unreal Engine, як і на інших рушіях, поділяється на 5 ключових етапів:
- Препродакшн – брифінг, створення концепції, визначення цілей і завдань, аналіз ринку й аудиторії, складання геймдизайн-документації, обговорення термінів і бюджету, формування команди, прототипування базового геймплею для перевірки концепції та збору зворотного зв’язку.
- Продакшн – розробка фронтенду й бекенду продукту (геймплей, логіка, графіка, контент, дизайн рівнів, UX/UI дизайн, збірка під різні пристрої).
- Тестування – перевірка всіх елементів гри, збір відгуків від користувачів, виявлення та виправлення багів для підготовки до релізу.
- Реліз – випуск гри на ринок, публікація в онлайн-магазинах (Play Market, App Store тощо – залежно від платформи й типу пристроїв).
- Пострелізна техпідтримка – оновлення контенту, реалізація тимчасових івентів і оновлень (нові рівні, персонажі, скіни тощо).
Структурований підхід до виробництва ігор – запорука випуску якісного продукту в обумовлені терміни.
Детальніше про етапи розробки й перелік робіт на кожному з них ми розповідали тут.
Формати співпраці
Розробка ігор на Unreal Engine з нуля
Попри широкі технічні можливості рушія UE та автоматизацію багатьох виробничих процесів, розробка ігор на Unreal Engine (C++) на замовлення – це складний, багаторівневий процес, що вимагає профільних знань і стратегічного підходу. Спеціалісти URANUS створять для вас гру «під ключ»:
- нададуть команду розробників із необхідними компетенціями та досвідом;
- проаналізують ринок, цільову аудиторію та нішу;
- опрацюють концепцію та стилістику майбутнього геймдев-продукту, персонажів;
- складуть геймдизайн-документацію;
- підготують прототипи геймплею та основних механік;
- проведуть м’який запуск для перевірки гіпотез і доопрацювання гри перед релізом на основі зворотного зв’язку;
- запустять проєкт у продакшн;
- забезпечать оперативну й регулярну післярелізну підтримку проєкту.
Покроковий ітеративний формат роботи гарантує якісний результат, оперативність і повний контроль над процесом створення ігрових продуктів. Детальніше про етапи розробки ігор в URANUS можна прочитати на цій сторінці.
Вартість послуг із розробки ігор на Unreal Engine (C++) та орієнтовні терміни реалізації проєкту вам повідомлять фахівці URANUS на попередній консультації – звертайтесь.
Спільна розробка гри з вашою командою
Окрім повного циклу створення ігор на Unreal Engine (C++), компанія URANUS пропонує розробку ігрових продуктів на проєктній основі: аутсорсинг, аутстафінг, надання виділеної IT-команди.
Такі формати співпраці дозволяють точково закрити потреби проєкту, оптимізувати процес виробництва, підготовку до релізу та вартість робіт.
Алгоритм дій і вартість послуг у кожному випадку залежать від специфіки проєкту, складу команди, необхідної для реалізації задач, цілей та етапу виробництва, на якому вам потрібне підключення фахівців URANUS. Звертайтесь – проконсультуємо.
Технології, які ми застосовуємо при розробці ігор на Unreal Engine 4 і 5
Щоб створити гру на Unreal Engine, потрібен структурований підхід, глибока експертиза, розуміння ринку, потреб аудиторії, трендів і потужний технологічний стек.
Під час роботи з UE розробники URANUS застосовують такі технології:
Графіка: Nanite, Lumen, Ray Tracing, Post Processing, Material Editor.
Програмування та логіка: C++, Blueprints, AI Systems.
Робота з ігровим світом та сценами: World Partition, Level Streaming, Landscape System.
Фізика та анімація: Chaos Physics, Niagara, Control Rig & Full Body IK, MetaHuman.
Онлайн-рішення та мультиплеєр: Replication System, Dedicated Servers, Online Subsystems.
Інтеграція та інші інструменти: Quixel Megascans, Live Link, Data Layers.
Під час розробки геймдев-продуктів на Unreal Engine спеціалісти URANUS застосовують широкий спектр технологій, які забезпечують якісну графіку, високу продуктивність і масштабованість продукту.
Де замовити розробку ігор на Unreal Engine (C++)
URANUS багато років займається розробкою ігор на Unreal Engine 4 і 5 для різних платформ і операційних систем. Ми пропонуємо повний цикл виробництва – від створення концепції до післярелізної підтримки – а також співпрацю на проєктній основі.
Створюємо конкурентоспроможні ігрові продукти завдяки експертизі команди, ітеративному процесу та індивідуальному підходу до реалізації кожного проєкту.
Хочете створити гру на Unreal Engine? Звертайтесь до URANUS – втілимо ваші ідеї в життя. Заповніть форму зворотного зв’язку – обговоримо ваш проєкт, орієнтовну вартість послуг, терміни реалізації та відповімо на всі запитання.
FAQ
-
Скільки коштує розробка ігор на Unreal Engine (C++)?
Вартість розробки гри на Unreal Engine (C++) розраховується індивідуально та залежить від кількох факторів:
- Жанр та складність (наприклад, ціна масштабної 3D-гри з відкритим світом значно вища, ніж у простої 2D-аркади);
- Специфіка графіки та анімації (ігри з готовими ассетами дешевші, ніж ті, для яких потрібно створювати унікальний контент з нуля);
- Кількість платформ, під які розробляється продукт (кросплатформні проєкти дорожчі через більший обсяг робіт);
- Функціональність і механіки (чим більше функцій – мультиплеєр, просунуті ШI-системи, внутрішньоігрові покупки тощо – тим вища вартість);
- Необхідність і обсяг технічної підтримки (випуск оновлень, виправлення багів, актуалізація контенту після релізу також впливають на фінальну вартість гри на Unreal Engine (C++).
Також ціна залежить від складу й компетенцій команди та термінів, відведених на реалізацію.
Зв’яжіться з нашими спеціалістами – проконсультуємо щодо вартості послуг, необхідних для вашого проєкту.
-
Які ігри створені на Unreal Engine?
На рушії Unreal Engine створено безліч всесвітньо відомих ігор, які стали легендарнми, зокрема: Mortal Kombat 11, Unreal Tournament, PUBG: Battlegrounds, Street Fighter V, Borderlands 3, Bioshock 2, Gears of War 5, Fortnite, Mass Effect 2, друга частина S.T.A.L.K.E.R., Daylight та багато інших.
Це популярний, надійний і перспективний рушій, адже багато проєктів відомих компаній, вихід яких запланований на найближчі роки, також розробляється на UE – наприклад, The Witcher 4, Squadron 42, OD та інші.
-
Якою мовою пишуть ігри на Unreal Engine?
На UE розробка ігор ведеться на C++ та Blueprints.
C++ – високорівнева мова програмування, яка дозволяє створювати складні та інтерактивні ігрові механіки, має широку функціональність і великий арсенал візуальних ефектів. C++ забезпечує високу продуктивність і контроль над ресурсами системи.
Blueprints – візуальна мова програмування, яка дозволяє писати частини гри без коду. Використовується для створення логіки, налаштування компонентів та функціоналу, а також для прототипування.
-
У чому переваги Unreal Engine при створенні ігор з VR-технологіями?
Unreal Engine чудово підходить для розробки графічно насичених VR-проєктів завдяки таким можливостям:
- підтримка високоякісного рендерингу в реальному часі забезпечує фотореалістичну графіку;
- рушій містить готові інструменти та шаблони для VR;
- наявність функцій для налаштування FPS і рендерингу дозволяє оптимізувати продуктивність;
- підтримка популярних VR-платформ: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR тощо;
- відкритий C++-код забезпечує низькорівневий доступ і можливість тонкого налаштування.
Також рушій підтримує Motion Controller, що спрощує інтеграцію жестів та взаємодії з віртуальним середовищем.
Фахівці URANUS мають великий досвід у створенні ігор для AR/VR-платформ – звертайтесь.
-
Які ігри створюють на Unreal Engine?
UE дозволяє реалізовувати широкий спектр ігрових проєктів для популярних платформ в різноманітних жанрах:
- Шутери (FPS/TPS) – класичні та мультиплеєрні бойовики з високою деталізацією та просунутою фізикою стрільби;
- Рольові ігри (RPG/Action-RPG) – покрокові та орієнтовані на дії, з системами прокачки, відкритим світом, діалогами;
- Стратегії (RTS/TBS, Tower Defense) – з режимом реального часу чи покрокові, з масштабними битвами та гнучким керуванням юнітами;
- Пригодницькі ігри та квести – лінійні або з нелінійним сюжетом, дослідженням локацій, головоломками та кат-сценами;
- Симулятори та менеджменти – економічні, транспортні, фермерські ігри з реалістичною фізикою й складними моделями;
- Головоломки та казуальні ігри – раннери, пазли з плавною анімацією й захопливою графікою;
- Спортивні та перегонові симулятори – футбол, баскетбол, автоперегони з точною фізикою;
- MMO та кооперативні онлайн-ігри – з великими світами, PvP-аренами, соціальними функціями.
На Unreal Engine також створюють AR-додатки та ігри з повним VR-зануренням для HTC Vive, Oculus, HoloLens, ARKit/ARCore.
Рушій дає змогу розробляти інді- та арт-проєкти з експериментальними механіками, авторською графікою й унікальним звуковим супроводом.
Завдяки універсальності, високій продуктивності й кросплатформності UE дозволяє створювати цікаві й успішні продукти у будь-якому жанрі – для будь-яких пристроїв і аудиторій.