Розробка гри
Згідно з останніми оцінками, понад 2,5 мільярда людей на нашій планеті грають у відеоігри, і це не дарма. Натиснувши «Грати» , користувач може відволіктися від сірих буднів і з головою поринути у дослідження далеких галактик, відправитися на пошуки скарбів або сісти за кермо суперкара — можливості необмежені. Це створює величезний попит на нові ігри, і щоб його покрити, темпи випуску відомих ігор останнім часом значно зросли.
Як скористатися цим трендом і запустити власний успішний ігровий проект – розповідаємо в цій статті. Ви дізнаєтеся, як вибрати оптимальний жанр, яка команда розробників і технології знадобляться, щоб втілити ваші ідеї в реальність.
Підбір команди для розробки гри
У невеликих інді-студіях може бути лише кілька людей, які працюють над розробкою ігор, але коли справа доходить до запуску великої гри рівня AAA, команда може охопити кілька сотень спеціалістів. Але, незалежно від розміру проекту, ролі в командах завжди залишаються незмінними, тому ми пропонуємо зосередитися на них.
Давайте розглянемо, яких спеціалістів може надати команда «Уран» для технічної реалізації вашого проекту та їх основні завдання.
Команда розробки гри
Керівник проекту
PM – керівник проекту. Він керує процесом розробки, командою, фінансами, дедлайнами і безпосередньо спілкується з клієнтом. Головне завдання менеджера проекту – вивести на ринок найякісніший і повний продукт з єдиним баченням.
Ігровий дизайнер
Геймдизайнер виступає в ролі гейм-директора і відповідає за весь цикл створення гри, починаючи з розробки ідеї і закінчуючи релізом проекту. Прийнято виділяти п'ять основних категорій геймдизайнерів: дизайнери рівнів, геймдизайнери-наративи, геймдизайнери-системники, геймдизайнери-математики, геймдизайнери-аналітики.
Художник гри
Художник гри створює концепт-арт віртуального світу, а потім перетворює схвалені концепції в ігрові ресурси. У завдання таких фахівців входить малювання моделей персонажів, спорядження, локацій, елементів оточення та інтерфейсу користувача. Залежно від формату проекту до роботи можуть бути залучені 2D або 3D Game Artists.
Дизайнер руху
Моушн-дизайнер оживляє ігровий світ за допомогою природної та реалістичної анімації, а також бере участь у створенні роликів. Існує два види ігрової анімації:
- Повна анімація — всі статичні об’єкти анімуються, частота кадрів має бути не менше 25 кадрів за секунду таймінгу.
- Обмежена анімація — спрощена або обмежена анімація передбачає меншу кількість кадрів за секунду. При такому підході деякі елементи можуть залишатися статичними.
Програмісти
Як би дивно це не звучало, їх головна мета – зробити гру грою. Щоб користувачі не просто спостерігали за тим, що відбувається на екрані, а могли взаємодіяти з віртуальним всесвітом, відчувати його реальність і насолоджуватися ігровим процесом. Для цього пишуться тисячі рядків коду, програмуються ігрові механіки та штучний інтелект персонажів, налаштовуються мережеві протоколи та багато іншого.
Тестери
Завдання тестувальників полягає в тому, щоб гра вийшла з мінімальною кількістю багів, а в ідеалі з їх повною відсутністю. Для цього проект проходить ретельну перевірку як всередині команди, так і із залученням зовнішніх фокус-груп.
Типи програмістів
Розглянемо більш детально, яких розробників може надати Uranus для реалізації вашого проекту:
-
Розробники двигуна
Вони створюють ігровий движок, утиліти та інструменти, які спрощують подальшу розробку гри.
-
Інструменти розробників
Вони розробляють інструменти для дизайнерів ігор.
-
Розробники DevOps
Вони працюють над мікросервісами, а також розробляють внутрішньоігрові клієнти, з якими геймери будуть взаємодіяти.
-
Розробники інтерфейсу користувача
Вони розробляють ігрові інтерфейси, меню та переходи між ними.
-
Графічні програмісти
Вони займаються оптимізацією ігрової графіки з метою мінімізації споживання ресурсів. Вони в основному працюють з низькорівневим рівнем OpenGL і DirectX.
-
Backend розробники
Вони створюють середовище для ефективної роботи гри: налаштовують сервери, будують архітектуру баз даних і працюють з мережевими протоколами.
Вибір оптимального жанру
Наша команда вибрала кілька варіантів, які зараз користуються найбільшим попитом:
-
Гіперказуальні ігри
Такі проекти розраховані на широке коло людей: прості правила, простий геймплей і короткі рівні дозволяють швидко досягти успіху в грі і принести задоволення гравцям. І хоча, за даними порталу Pocketgamer, за останні кілька років попит на гіперказуальні ігри знизився на третину, за кількістю завантажень вони все одно займають лідируючі позиції.
-
Стрільці
Є від першої особи - Call Of Duty, CS:GO, або від третьої, наприклад, Fortnite. Але в будь-якому випадку основний геймплей шутерів побудований на стрільбі. Цей жанр буквально підкорив ігровий світ на ПК і в мобільному сегменті, але на консолях в нього грають не так часто, що пов'язано зі складністю наведення на контролери.
-
RPG
Один з китів, на яких тримається сучасна ігрова індустрія. Рольові ігри набули широкої популярності, в основному завдяки культовим франшизам, таким як Dark Souls, The Witcher і Final Fantasy. Гравці беруть на себе роль персонажів віртуальних всесвітів і приймають рішення, які визначають розвиток головного героя і всього навколишнього світу.
-
MMORPG
У цьому жанрі рольові ігри поєднуються з ММО - механікою масових багатокористувацьких ігор. Одним словом, геймери об'єднують зусилля в боротьбі проти спільного ворога, попутно прокачуючи досвід, виконуючи індивідуальні квести і вдосконалюючи навички свого персонажа. Найвідоміші ігри MMORPG включають такі масштабні ігри, як World of Warcraft, Lineage II і The Elder Scrolls Online.
-
Стратегії
Цей жанр не вимагає постійної присутності в мережі, тому він надзвичайно популярний на смартфонах. Наприклад, гравець може почати видобувати ресурси в кілька кліків, а потім продовжити займатися своїми справами в реальному житті. Тим не менш, такі ігри вимагають навичок планування та вміння думати наперед, що надає їм певного шарму та мотивує користувачів запускати програму знову і знову.
-
MOBA
Жанр став одним із ключових в кіберспорті, що створює хорошу основу для залучення нових гравців. Тут гравці борються один проти одного в командах по 5 осіб, відточуючи власні навички і розуміння гри, а локація завжди залишається незмінною і є певною ареною.
Ігрові двигуни
Розробка ігор в Uranus
Ігрова індустрія стирає межі простору і часу, дозволяючи зануритися в неймовірні віртуальні всесвіти, наповнені дивовижними жителями, битвами і пригодами. І незважаючи на величезну кількість вже існуючих ігор, геймери завжди в пошуку нових ігрових вражень і з нетерпінням чекають виходу наступних тайтлів, що робить розробку ігор однією з найпривабливіших сфер для інвестицій.
Uranus використовує інноваційні технології та має всю необхідну технічну інфраструктуру для розробки ігор будь-якої складності, для всіх популярних платформ. Якщо у вас є ідеї щодо запуску нової назви, зв’яжіться з нашою командою, і ми допоможемо втілити їх у реальність!