Main_banner_unreal_engine-min.format-webp
service page decor

Ігрова інженерія

#

Що таке ігровий дизайн? question

Проектування є одним з основних етапів розробки ігор, який за важливістю можна поставити на один рівень з дизайном ігор. Він дозволяє швидко і з мінімальними витратами ресурсів перевірити життєздатність ідей, знайти найкращу ігрову механіку і функціонал, а також визначити, який буде MVP при виведенні проекту на ринок.

Під час проектування мінімальна увага приділяється мультимедійним елементам, таким як моделі персонажів, текстури та анімація. Найчастіше їх взагалі замінюють умовними заповнювачами, які лише позначають розташування об'єктів в ігровому просторі. Натомість увага зосереджена на створенні архітектури, налагодженні складної взаємодії між класами та ігровому процесі. В ідеалі гра повинна привертати увагу вже на рівні таких базових налаштувань, і якщо це так, то команда на правильному шляху.

spaceship-min.format-webp

Які завдання вирішує дизайн

Створення гри вимагає серйозних інвестицій. Тому перед початком основної розробки необхідно переконатися, що проект матиме попит на ринку, принесе очікувані комерційні результати, а під час його реалізації не виникне непередбачених технічних труднощів.

#
  • lamp

    Пошук найкращих ідей

    Прототип чітко показує, чи буде працювати основна ідея гри, чи її потрібно розвивати та допрацьовувати. При цьому її створення вимагає менше часу і ресурсів, ніж розробка всієї гри, що дозволяє перевіряти різні гіпотези і вибирати найбільш життєздатні.

  • error

    Пошук проблем і помилок

    Дизайн може виявити найнесподіваніші проблеми, як логічні, так і технічні, які потенційно можуть вплинути на хід розробки проекту.

  • visual

    Оцінка візуальної концепції

    Під час проектування розробники створюють приблизні ескізи віртуального всесвіту та інтерфейсів. Це дозволяє оцінити ігровий процес на ранніх етапах і, при необхідності, вчасно внести необхідні корективи.

  • money

    Формування бюджету

    На основі затвердженого прототипу розробники можуть набагато точніше розрахувати вартість і термін гри, що дуже важливо з точки зору фінансового планування.

  • LVL_Design_Icon

    Вибір технологічного штабеля

    Прототип показує, які саме функції та можливості будуть реалізовані в процесі розробки гри, що дозволяє геймдизайнерам систем вибрати оптимальний технологічний стек.

  • prototype

    Планування розвитку

    Для того, щоб гра вийшла якомога раніше і почала приносити дохід швидше, розробники на основі прототипу визначають основний функціонал проекту і реалізують його, а потім продовжують розвивати з оновленнями.

slider11
slider12
slider10
slider9

Які жанри ігор вимагають дизайну

Наша команда може розробити та створити технічну документацію для ігор будь-якого жанру. Ось деякі з поточних і найбільш затребуваних варіантів на ринку, які, ймовірно, дозволять вам досягти комерційного успіху:

#
  • addons

    RPG ігри

    Цей жанр виріс із настільних рольових ігор і зараз продається найбільше копій у всьому світі. У них геймер повинен досліджувати навколишній світ, виконувати місії, оновлювати спорядження і битися, щоб пройти основну сюжетну кампанію.

  • addons

    Пригодницькі ігри

    В основному це історії про героїв з глибоким і захоплюючим сюжетом. Тут основний упор робиться не на сутички (хоча їх теж може бути багато), а на розгадування загадок і головоломок.

  • addons

    Стрільці

    Найпопулярніший жанр для настільних комп’ютерів, у якому гравець із вогнепальною зброєю в руках має битися проти ШІ чи інших геймерів онлайн.

  • addons

    Стратегії

    Існує два піджанри - реальний час і покроковий. Такі ігри користуються найбільшим попитом на мобільній платформі, оскільки не вимагають від гравця постійної концентрації уваги.

  • addons

    Повсякденний

    Ігри з простим геймплеєм і елементами керування, чіткими умовами перемоги та короткими рівнями. За аналогією зі стратегіями, вони очолюють жанрові чарти на мобільних пристроях.

  • addons

    Ігри MMORPG

    Масові багатокористувацькі ігри вимагають досить великих інвестицій, але в разі успіху вони легко окупаються. Яскравими прикладами цього жанру є World of Warcraft, Albion Online і Lineage II.

banner_scifi-min.format-webp

Які засоби використовуються при проектуванні ігор

text_image28 # #

Ігрові двигуни

Двигуни містять усе необхідне для розробки ігор, включаючи фізику об’єктів, шаблони, структуру рівнів і мережеві компоненти, які можна використовувати для швидкого створення прототипів ігор. Серед найпопулярніших движків — Unity, орієнтований на сегмент мобільних ігор, і Unreal Engine, який найчастіше використовується при розробці проектів для консолей і ПК.

text_image27 # #

Figma/Мокапи

Звичайно, ці інструменти не можуть створити фотореалістичний віртуальний всесвіт. Але це не обов'язково на етапі проектування. Але вони ідеально підходять для малювання користувацьких інтерфейсів, створення розумових карт, схематичної візуалізації рівнів і ігрових механік, а також для встановлення логічних зв'язків між ними. В результаті це дозволить вам отримати повне уявлення про те, як буде виглядати гра і якою буде її структура. Серед переваг Figma і Moqups можна виділити можливість спільної роботи, що позитивно позначається на швидкості реалізації макетів.

text_image13 # #

Ескіз

Ще один векторний графічний редактор для розробки ігрових інтерфейсів. Він має великий набір вбудованих інструментів, включаючи Quartz Extreme, OpenGL, ColorSync, Core Animation, і дозволяє створювати вражаючі проекти без встановлення додаткових плагінів. Особливо добре в ньому реалізовані функції генерації, сортування та експорту графіки, а також для роботи з текстом і шрифтами. При цьому Sketch характеризується надзвичайно простим і зручним інтерфейсом, що позитивно позначається на швидкості роботи.

text_image1 # #

InVision

Дозволяє швидко створювати інтелектуальні прототипи та проводити мозковий штурм у реальному часі. Це незамінний помічник у процесі створення нових ідей.

Як виконується дизайн

Процес проектування гри можна умовно розділити на кілька взаємозалежних етапів. Пропонуємо розглянути основні з них докладніше:

#
  • UI_Icon

    Постановка цілей

    Проходить за участю замовника та представників команди розробників – керівника проекту, геймдизайнера, сценариста, маркетолога та інших спеціалістів. Завдання цього етапу – вивчити бачення замовника та сформулювати чіткі завдання перед командою.

  • pero

    дослідження

    Далі аналітики проводять ретельний аналіз ринку. Це необхідно для того, щоб визначити конкретну цільову аудиторію проекту, її інтереси та переваги.

  • lamp

    Розробка ідеї

    На основі отриманої інформації розробники опрацьовують основну ідею гри: визначають жанр, обирають платформу, роблять ескізи ігрових персонажів, віртуального всесвіту та сценарію, а також підбирають оптимальний графічний формат для проект - 2D або 3D.

  • System_design_Icon

    Технічна документація

    Далі до проекту підключаються системні дизайнери. На основі затвердженої концепції гри підбирають оптимальний технологічний стек і ігровий движок, а також готують документацію, яка буде використовуватися техніками під час виробництва.

  • world

    Розробка прототипу

    Розробники створюють активи та пов’язані ігрові компоненти, а також реалізують основні функції для тестування та налагодження основного ігрового процесу. По суті, це дозволяє зрозуміти, як різні ігрові елементи будуть виглядати і взаємодіяти один з одним у майбутньому, і, за необхідності, своєчасно приймати рішення щодо впровадження змін.

  • test_1

    Тестування прототипу

    Прототип гри складається з багатьох компонентів, які розробляються різними фахівцями. Тому, щоб зрозуміти вектор розвитку продукту, макет збирається і тестується кілька разів. При правильному плануванні розробка і тестування відбуваються паралельно, що забезпечує високу швидкість впровадження.

BG_MIFFDwO.format-webp

Розробка ігор в URANUS

addons

Дизайн , по суті, є одним із методів, який допомагає сформувати чітке бачення проекту на ранніх етапах розробки. На відміну від остаточного складання, виконання прототипу не повинно бути технічно досконалим. Навпаки, його основне завдання — допомогти команді випробувати якомога більше ідей з мінімальними витратами ресурсів, і він з нею чудово справляється.

Компанія URANUS спеціалізується на розробці ігор різного жанру та будь-якої складності. Спираючись на практичний досвід наших спеціалістів, ми допоможемо вам створити захоплюючу гру з великим комерційним потенціалом для будь-якої платформи – веб, мобільних пристроїв, настільного комп’ютера чи консолей.

#
#