main_banner_10.format-webp
service page decor

Технічне завдання для рухливих ігор

#

Що таке технічне завдання question

Ні для кого не секрет, що розробка мобільної гри вимагає ретельного вивчення та планування. Після всіх мозкових штурмів, обговорень і погоджень деталі проекту прописуються в технічному завданні, і лише потім починається розробка.

По суті, цей документ є запорукою успіху проекту та проникнення в запити цільової аудиторії. Без цього неможливо реалізувати жоден проект, тому що команда просто не знатиме, що робити. Тому в цій статті ми поговоримо про те, як створюється технічне завдання на розробку мобільної гри і з чого воно складається.

З чого починається розвиток ТЗ

Як не дивно, розробка технічного завдання починається з питань. Відповідаючи на них, ви ще глибше заглибитеся в тему і зможете отримати чітке уявлення про майбутню гру. Ось вісім питань, без відповідей на які подальший прогрес у розвитку гри буде неможливий:

#
  • question

    Яка мета розробки гри

    Можливо, це буде корпоративна гра, яка підвищить залученість клієнтів і збільшить продажі. Маєте ідею запустити нестандартну MMORPG, яка точно здивує шанувальників жанру та стане прибутковою? Варіантів може бути багато, але мета одна, і її потрібно чітко зафіксувати.

  • question

    Який ваш бюджет?

    Розробка гри вимагає багато ресурсів. Тому вже під час створення ТЗ ви повинні чітко розуміти, скільки ви готові інвестувати у виробництво.

  • question

    В якому жанрі буде гра?

    Ви можете вибрати один з популярних жанрів - стратегію, шутер, казуал або поєднати кілька різних варіантів і створити унікальний продукт. Також необхідно робити вибір з урахуванням бюджету, так як вартість розробки ігор різних жанрів може сильно відрізнятися.

  • question

    Хто ваша цільова аудиторія?

    Дуже важливо, щоб гра відповідала інтересам користувачів. Але перш за все, потрібно визначитися, хто саме буде його цільовою аудиторією? Наприклад, це можуть бути діти, дорослі, геймери з конкретних країн або з певними інтересами.

  • question

    На яких платформах працюватиме гра?

    Ваша гра може працювати тільки на одній з операційних систем - Android або IOS, або ви можете створити кросплатформенний продукт, який охопить аудиторію обох ОС. Відповідно, від цього вибору буде залежати технологічний стек проекту.

  • question

    Які функції матиме гра?

    Сьогодні в App Store і Play Market користувачам доступні мільйони ігор в різних жанрах, і кожен новий проект має шанс «загубитися» в цьому океані контенту. Щоб цього не сталося, ваша гра повинна мати свої унікальні особливості та характеристики – так звані особливості.

  • question

    Як гра буде приносити дохід

    Варіантів монетизації гри досить багато. Наприклад, це можуть бути винагороди за перегляд реклами та відео, продаж внутрішньоігрового контенту тощо.

  • question

    Хто напише ТЗ

    Ви можете зайнятися складанням ТЗ самостійно, використовуючи ресурси власного технічного відділу, знайти фрілансера або довірити це завдання досвідченим розробникам ігор, які зможуть прорахувати всі нюанси, усунути протиріччя і створити по-справжньому захоплюючу гру.

У нашій команді розробка ТЗ складається з п'яти основних етапів:

text_image11 # #

1. Обговорення основних питань із замовником

Перш за все, нам потрібно вивчити бачення клієнта. Для цього ми обговорюємо з ним усі принципові питання щодо проекту. Наприклад: на яких платформах працюватиме гра? Який художній стиль буде використано? Який тип графіки краще - 2D чи 3D?

text_image18 # #

2. Проведення дослідження

Гра повинна відображати переваги цільової аудиторії та відповідати сучасним тенденціям ринку. Наприклад, в американському сегменті більшою популярністю користуються головоломки, китайці проводять вечори в королівських битвах, а корейські геймери воліють у вільний час очистити пару підземель в MMORPG. І таких нюансів дуже багато.

text_image15 # #
  1. Складання документації та опис функціоналу

На основі узгодженої концепції гри розробники проектують та документують усі функціональні можливості, які будуть реалізовані, а також описують вимоги та специфікації проекту. В результаті ми отримуємо цілий комплекс технічної документації, включаючи User Experience Flow, GDD, робочий лист AERM і SDD, які об’єднані в єдине ТЗ. Нижче ми розглянемо кожен із цих документів докладніше.

text_image10 # #

4. Створення прототипу гри

Прототип дозволяє перевірити ідеї, визначити найкращу механіку та налаштування ігрового проекту. На відміну від остаточної збірки, вона не обов'язково повинна бути технічно бездоганною, через що потребує порівняно невеликих ресурсів, але дає можливість скласти чітке уявлення про виріб.

text_image17 # #

5. Затвердження прототипу

Коли прототип готовий, наші спеціалісти знімають демонстраційні ролики та проводять презентацію клієнту. Такий підхід усуває будь-які непорозуміння між командою розробників і замовником.

З чого складається технічне завдання?

Як ми вже говорили, технічне завдання – це не монолітний документ, а комплекс проектної документації. Розглянемо його основні компоненти трохи докладніше:

#
  • genre

    Документ дизайну гри (GDD)

    Надалі GDD стане біблією гри, в ньому будуть докладні завдання для підготовки інтерфейсів, вимоги до діалогів та інші нюанси.

  • addons

    Потік взаємодії з користувачем (UXF)

    Цей документ візуалізує всі залежності, зв’язки та блоки, які складають гру, у форматі різноманітних блок-схем і діаграм.

  • pero

    UI Wireframes

    Документ є основою конструкторів інтерфейсів. На цьому етапі це дозволяє вам побачити та оцінити макет основних блоків інтерфейсу користувача.

  • lamp

    SDD

    Цей документ описує соціальну механіку гри, спрямовану на збільшення залучення аудиторії та розширення маркетингових можливостей.

  • LVL_Design_Icon

    Керівництво по художньому стилю

    Короткий огляд художньої стилістики ігрового проекту у вигляді ескізів і макетів.

  • Content_design

    TDD

    Технічна документація, яка описує: архітектуру програми, технологічний стек, приблизну вагу гри, використання ресурсів пристрою, допустиму роздільну здатність екрана та архітектуру клієнт-сервер.

BG_MIFFDwO.format-webp

Розробка технічних умов для мобільних ігор в Uranus

Здавалося б, технічне завдання готове і можна приступати до розробки проекту. Але насправді все не так просто. Далі ТЗ проходить ретельну перевірку на наявність протиріч, неточностей або відхилень від початкової ідеї і лише після схвалення всіма сторонами передається у виробництво.

Якщо ви плануєте запустити власну гру, потрібно розуміти, що без технічного завдання створити її просто неможливо. Звертайтеся до нас, і Uranus допоможе вам розробити продумане ТЗ з урахуванням бачення вашого проекту, тенденцій ринку та інтересів цільової аудиторії.

#
#