06.03.2024
Interior design
Visual effects design
3d Design
How low-poly graphics are used in 3D games1
Графіка є найважливішим елементом сучасних ігор. І якщо одні розробники прагнуть відтворити фотореалістичну картинку, яка не відрізняється від реальності, то інші, навпаки, віддають перевагу простим зображенням, не перевантаженим деталями. У другому випадку мова найчастіше йде про низькополігональної графіки, або low poly — особливому стилі, в якому кількість полігонів в моделях зведено до мінімуму.
Одним з найяскравіших представників низькополігональних ігор є гра-пісочниця Майнкрафт, де всі об'єкти складаються з кубиків, на які накладаються текстури низької роздільної здатності. І незважаючи на таку простоту дизайну, проект встиг заробити всесвітню популярність і мільйони шанувальників.
У цій статті ми поговоримо про методи, які використовують розробники ігор для створення вражаючих 3D-ігор з низькополігональною графікою.
Подібні статті
Розробка мобільних ігор: поєднання креативності та технологій
Мобільні ігри стали невід'ємною частиною сучасних розваг, захопивши мільйони користувачів по всьому світу. Це галузь, яка швидко і динамічно розвивається. У звіті Gaming Spotlight …
Як змінюється ігровий ландшафт у сучасних відеоіграх: як історія розкривається через середовище
Роль локацій в грі. Різноманітність і занурення. Створення локацій в жанрі Hidden Object
Коли варто використовувати низькополігональні графіки?
-
Рухливі ігри
Смартфони характеризуються обмеженою обчислювальною потужністю і відносно невеликими екранами, завдяки чому зменшення кількості полігонів дозволить досягти максимально плавного ігрового процесу і швидкого рендерингу. Крім того, використання низького полі зробить проект доступним для користувачів із застарілими пристроями, а це позитивно позначиться на кількості завантажень.
-
Інді ігри
Незалежні розробники часто стикаються з обмеженими фінансовими ресурсами, і низькополігональна графіка може стати чудовим виходом із цієї ситуації. Його створення вимагає значно менше часу та зусиль порівняно з хай-полі, а чудовий візуальний стиль допоможе проекту досягти успіху на ринку.
-
Художньо-стилізовані ігри
Спрощена природа низькополігональної графіки дозволяє розробникам створювати вражаючі та незабутні ігрові світи з унікальною внутрішньою атмосферою.
При створенні низькополігональної графіки є нюанси. Так, ви можете просто випадковим чином зменшити кількість багатокутників, і ви дійсно отримаєте стиль низького поля, але не чекайте успіху від такого проекту. Швидше за все, при такому підході ви отримаєте слабкі і непривабливі моделі, які навряд чи викличуть великий інтерес у геймерів.
Тому давайте розглянемо основні правила і прийоми, які використовують професійні розробники для досягнення крутого результату:
- Дизайнерське планування. Перед тим, як зануритися в створення лоуполі, слід ретельно продумати візуальне оформлення гри: визначитися зі стилем, колірною палітрою і загальною естетикою. Це забезпечить хороший рівень злагодженості в команді та оптимізує робочі процеси.
- Ефективне розміщення сміттєзвалищ. Дуже важливо зберегти достатню концентрацію полігонів у місцях, які максимально впливають на зовнішній вигляд об’єкта, наприклад, на обличчях персонажів, спорядженні тощо. Це дозволить зберегти привабливість і впізнаваність моделей без зниження ефективності.
- Акцент на силуети. Чіткі силуети дозволяють гравцям швидко ідентифікувати об'єкти навіть в умовах обмеженої деталізації. Тому, працюючи зі стилем low poly, слід приділяти особливу увагу чіткості форм і контурів предметів.
- Добірка простих текстур. Складні текстури можуть перевантажувати низькополігональні зображення і негативно позначатися на зовнішньому вигляді моделі, тому в лоуполи краще віддавати перевагу більш простим варіантам, але з яскравими кольорами. Крім того, мінімізація текстур також позитивно впливає на продуктивність проекту.
- Грамотне використання світла і тіні. Ефективне використання освітлення робить низькополігональні моделі більш об'ємними, глибокими і візуально привабливими.
- Баланс 2D і 3D графіки. Грамотне поєднання 2D-елементів з 3D-моделями може забезпечити вражаючі результати в низькополігональної графіці. Правильним рішенням буде використання 2D методів при створенні середовища: листя, дерева, каміння, і використання 3D компонентів при розробці персонажів і предметів, з якими гравець зможе взаємодіяти.
- Використання методів LOD. Рівень деталізації об'єктів не може бути статичним. Для підвищення продуктивності краще створити кілька версій моделі з різною кількістю полігонів, кількість яких буде зменшуватися в міру віддалення від екрана.
- Оптимізація об'єктів. Після створення низькополігональних об'єктів варто розглянути варіанти їх оптимізації. Наприклад, у деяких випадках можна видалити невидимі або непотрібні багатокутники, спростити геометрію або об’єднати вершини, що перекриваються. Це додатково підвищить продуктивність без шкоди для якості.
Розробка ігор з низькополігональною графікою в Uranus
Просте, але стильне візуальне виконання низькополігональних ігор привертає увагу широкого кола геймерів. А колосальний успіх Roblox, Minecraft і багатьох подібних проектів ще раз демонструє затребуваність цього напрямку в розробці ігор. Якщо у вас є ідеї щодо запуску власної низькополігональної гри, зв’яжіться з Uranus. Ми надамо команду професійних геймдизайнерів, художників і аніматорів, які допоможуть втілити вашу ідею в реальність і вивести на ринок успішний продукт!